zondag 30 januari 2011

Pan Bos (Pan van Persijn)

We bezoeken Pan van Persijn..Beter bekend als Pan Bos...Met links het gebied Lentevreugd..Een gebied wat dicht bij huis te vinden is..En omdat we door omstandigheden weinig tijd hebben dit weekend..Valt de keuze op Pan Bos!..
Lentevreugd
En Opeens was Lentevreugd geen bollenveld meer...
Mijn voorkeur gaat uit naar de AWD...
Maar een keer een ander gebied werkt wel verfrissend...
Vandaag dus Pan Bos (Pan van Persijn)
Ook hier zie je Bunkers in het Duingebied..
En ook vogels ....Boomkruiper..
En met een beetje geluk...En dat hadden we dus..
een Ree! ..
En net als in het AWD gebied...Zijn de duinen belangrijk voor het drinkwater..
Dus hier ook een watergebied (meertjes)
Ook een Goudhaantje..
Laat zich hier bekijken..
En natuurlijk heeft het Pan Bos..veel meer te bieden..
Voooral een gebied wat heel leuk is voor kinderen...
Die kunnen zich hier prima vermaken.
-------------------
INGEZONDEN VIA MAIL
Door : Gertjan Hooijer
-
Beste Henk,
Gisteren hebben we enorm genoten in de AWD. Nogmaals bedankt voor de
informatie. De vossen hebben we gezien, maar wel een bizarre bedoeling
met al die mensen die hondenbrokken aan de vossen voeren. Ik wist niet
wat ik zag, maar we hebben wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om
mooie foto's te maken. Ik heb er een paar bijgesloten.
Gr,Gertjan

(Foto Gertjan Hooijer)
(Foto Gertjan Hooijer)

(Foto Gertjan Hooijer)
Hoi Gertjan...Prachtige foto's!
--------------------
INGEZONDEN VIA MAIL: (2)

Mail : Laurus Vader
Hallo Henk,
Bedankt voor je snelle en positieve reactie.
Was de bijeenkomst een productieve avond en zijn er nog hert-vriendelijke oplossingen voor de overlast gekomen?
Ik was gister ochtend in het AWD bij Vogelenzang en er stond een grote groep damherten met een paar geiten in het weiland noordelijk van de aanrijroute.
Ik heb het een poosje in de gaten gehouden maar ze hadden geen intentie om naar/over de weg te gaan.
Het was mooi weer en ik heb genoten. Maar weinig fotografische hoogstandjes kunnen schieten.
Bedankt dat je een link wil maken op je site.
Vr. gr. Laurus
--
Ik heb een eenvoudige web-site gemaakt. Deze staat voor een belangrijk deel in het teken van het fotograferen in de AWD. En net als u ben ik van mening dat dit unieke gebied met rust moet worden gelaten door jagers e.d. Ik geniet van uw site en ik ben blij dat u zo veel natuurvrienden bij elkaar krijgt die zich sterk willen maken voor de AWD.
Mijn Site (Laurus): http://web.me.com/lavafoto/Site/Welkom.html
(komt bij links)