dinsdag 4 januari 2011

Duinen in de Sneeuw

- Ik kreeg een mailtje van Miranda ( http://www.mirandabos.com/ )
Haar ouders uit Brabant waren op visite en namen een stukje krant mee van BN De Stem waarin iets instond over de AWD...En wat zag ze...Er stonden twee foto's van mij bij ter illustratie!
Miranda was zo vriendelijk om de krant per post naar me toe te sturen.
 (bedankt daarvoor..En natuurlijk ook je ouders)
(Klik op de foto voor de tekst)
John Jansen van Galen schreef dit leuke stukje in de krant...
(Alleen met de laatste drie regels ben ik het niet met hem eens :)....Maar dat moet kunnen )
Één van de twee foto's
(Elke boom is het bekijken waard)
Een wandeling door het AWD van 10 Kilometer.
Ja..Natuurlijk ben ik apetrots dat ik weer in de krant staat met een foto/foto's..
Want een echte fotograaf voel ik me niet..
En ik weet gewoon dat ik qua fotograferen ver onder doet aan de andere site's..
Mijn fotocamera staat gewoon op automatisch.....En in de sportstand.
Verstand van Sluitertijd of ISO...Nee echt niet!!.. :)
Dus daarom des te leuker dat ze mijn foto's dan gebruiken.
(Foto twee)
(Een Damhert op het Vinkenveld)
---------------------
EXTRA
Ingezonden via Mail:
Met Twee Prachtige foto's uit het AWD
Door Gonnie van der Schans Site: http://www.gonnievandeschans.nl/ 
(toegevoegd als Link)
( Foto Gonnie van De Vos - Vulpes vulpes in de Sneeuw)
Hallo Henk,
Allereerst de beste wensen voor jou en je gezin, dat het maar een prachtig jaar mag worden met veel geluk, gezondheid en mooie natuurbelevenissen.
Wat een prachtige momenten had je weer: de waterspreeuw, de zwanen en dan nog de torenvalk.
-
Ik was donderdag in de AWD en heb daar Peter en Janny Hofland, Djurre Boukes, Agnes Bax en Colinda van der Flier ontmoet. Leuk dat ik door de wandeling van de 23e nu al mensen heb gesproken. We stonden met z’n allen bij de schuilhut op de Duizendmeterweg de vossen te fotograferen. De (voorlopig?) laatste dag met sneeuw. Ook heb ik een mooi mannetjes damhert gezien. Peter had zelfs nog de ijsvogel gespot. Daarvoor had ik niet meer genoeg tijd helaas.
-
Is het ook mogelijk om via jouw blog te reageren?
groeten,
Gonnie van de Schans
-
Regelmatig krijg ik te horen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren..
Reageren kunt U met een Google account.

(Foto Gonie van Damhert - Dama dama)
 Bedankt Gonnie
--------
De Wandeling 23 Januari 2011..
http://awd-bossie.blogspot.com/search/label/winterwandeling
-------------
Er zijn weer enkele Links toegevoegd!
Heb ik Uw Mail niet beantwoord..
Ben ik Uw Site vergeten toe te voegen bij Links.....
Laat het even weten..
Werken..Sporten..Gezin..Wandelen...Mail beantwoorden..en een blog bijhouden...
Dat kost veel tijd...Dus er wil wel eens iets doorheen schieten..
Zo is het mogelijk dat ik niet altijd de tijd heb om direct te reageren...
----------------
In December had ik een record aantal bezoekers....
Het Record stond op 6439 (in de maand Oktober 2010)
Het Record is nu 6628 (in de maand December 2010) (214 Gem.p.Dag)
(zie istats Links)
En daar wil ik de bezoekers voor bedanken!