dinsdag 4 januari 2011

Duinen in de Sneeuw

- Ik kreeg een mailtje van Miranda ( http://www.mirandabos.com/ )
Haar ouders uit Brabant waren op visite en namen een stukje krant mee van BN De Stem waarin iets instond over de AWD...En wat zag ze...Er stonden twee foto's van mij bij ter illustratie!
Miranda was zo vriendelijk om de krant per post naar me toe te sturen.
 (bedankt daarvoor..En natuurlijk ook je ouders)
(Klik op de foto voor de tekst)
John Jansen van Galen schreef dit leuke stukje in de krant...
(Alleen met de laatste drie regels ben ik het niet met hem eens :)....Maar dat moet kunnen )
Één van de twee foto's
(Elke boom is het bekijken waard)
Een wandeling door het AWD van 10 Kilometer.
Ja..Natuurlijk ben ik apetrots dat ik weer in de krant staat met een foto/foto's..
Want een echte fotograaf voel ik me niet..
En ik weet gewoon dat ik qua fotograferen ver onder doet aan de andere site's..
Mijn fotocamera staat gewoon op automatisch.....En in de sportstand.
Verstand van Sluitertijd of ISO...Nee echt niet!!.. :)
Dus daarom des te leuker dat ze mijn foto's dan gebruiken.
(Foto twee)
(Een Damhert op het Vinkenveld)
---------------------
EXTRA
Ingezonden via Mail:
Met Twee Prachtige foto's uit het AWD
Door Gonnie van der Schans Site: http://www.gonnievandeschans.nl/ 
(toegevoegd als Link)
( Foto Gonnie van De Vos - Vulpes vulpes in de Sneeuw)
Hallo Henk,
Allereerst de beste wensen voor jou en je gezin, dat het maar een prachtig jaar mag worden met veel geluk, gezondheid en mooie natuurbelevenissen.
Wat een prachtige momenten had je weer: de waterspreeuw, de zwanen en dan nog de torenvalk.
-
Ik was donderdag in de AWD en heb daar Peter en Janny Hofland, Djurre Boukes, Agnes Bax en Colinda van der Flier ontmoet. Leuk dat ik door de wandeling van de 23e nu al mensen heb gesproken. We stonden met z’n allen bij de schuilhut op de Duizendmeterweg de vossen te fotograferen. De (voorlopig?) laatste dag met sneeuw. Ook heb ik een mooi mannetjes damhert gezien. Peter had zelfs nog de ijsvogel gespot. Daarvoor had ik niet meer genoeg tijd helaas.
-
Is het ook mogelijk om via jouw blog te reageren?
groeten,
Gonnie van de Schans
-
Regelmatig krijg ik te horen dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren..
Reageren kunt U met een Google account.

(Foto Gonie van Damhert - Dama dama)
 Bedankt Gonnie
--------
De Wandeling 23 Januari 2011..
http://awd-bossie.blogspot.com/search/label/winterwandeling
-------------
Er zijn weer enkele Links toegevoegd!
Heb ik Uw Mail niet beantwoord..
Ben ik Uw Site vergeten toe te voegen bij Links.....
Laat het even weten..
Werken..Sporten..Gezin..Wandelen...Mail beantwoorden..en een blog bijhouden...
Dat kost veel tijd...Dus er wil wel eens iets doorheen schieten..
Zo is het mogelijk dat ik niet altijd de tijd heb om direct te reageren...
----------------
In December had ik een record aantal bezoekers....
Het Record stond op 6439 (in de maand Oktober 2010)
Het Record is nu 6628 (in de maand December 2010) (214 Gem.p.Dag)
(zie istats Links)
En daar wil ik de bezoekers voor bedanken!

17 opmerkingen:

  1. hoi Herman erg leuk dat stukje in de krant en erg goed dat andere je het opsturen super.
    ik wens je ook een gezond 2011 met veel fotoplezier als ik dat nog niet gedaan hebt.
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn om jou site te bezoeken, dus kan ik me zo'n groot aantal bezoekers per maand wel voorstellen.
    Leuk dat ze jou foto's gebruikt hebben...je wordt echt populair man...hahaha

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Leen
    Herman is mijn wandelmaatje...
    Dus ook mede verantwoordelijk voor de foto's :)
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Henk,

    Wat leuk is dat dan hé als je zoveel bezoekers krijgt, zou nog leuker zijn als iedereen dan ook nog eens een berichtje achter liet.
    Wij hopen dat je nog erg veel mooie wandelmomenten gaat krijgen, wij doen daar voorlopig niet meer aan, het gaat dus niet meer. Maar wij genieten wel van andere dingen, en kunnen nog steeds volop foto's maken.
    Wij wensen jou een heel goed 2011 toe, met erg veel mooie fotomomenten.

    Groetjes,
    Gert-Jan en Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Henk,

    Altijd leuk als je jouw foto terug ziet in een krant of ander blad.
    Wel vind ik dat ze even toestemming mogen vragen aan de maker van de foto. Dat is wel de normale gang van zaken, je weet ook meteen dat jouw foto ergens in staat en heb je ook de kans om zo'n krant even op de kop te tikken voor je archief.:-)

    Maar het blijft altijd leuk natuurlijk en je site en de AWD komt onder de aandacht in het land.

    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. da's zeker henk,
    ze hebben net als ik elke dag weer schil om je vervolgwandelingen mee t e maken,
    heerlijk,

    terwijl ik zit te genieten zag ik je reactie binnenkomen,
    we zijn dus eigenlijk bij elkaar op de koffie zeg maar :-)

    gezellig hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor Henk, je foto's in de krant, mag je best trots op zijn, dus niet zo minderwaardig over je fotografeerkunsten denken ;-)

    Gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is zeker leuk als er een foto van je geplaatst word.
    fliesteerd Henk!

    de foto van Gonnie ( Damhert ) is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja niet zo gek dat je veel bezoekers hebt !!!
    Altijd weer dat ik kom kijken wat je nu weer gezien hebt, wat je meegemaakt heb en wat je voor de lens hebt gekregen !!
    En je bezoekersaantal laat zien dat ik hierin niet alleen sta.
    Leuk dat je fotos gebruikt worden in de krant !!!
    Volgens mij hebben ze die gewoon van je site gejat whahahaha
    Ik verheug me op een nieuw jaar met een bezig bossie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een wonderschone wandeling door deze mooie blog,dank je wel voor al dat moois!
    Groetjes
    Aleksandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuk Henk als je foto's gebruikt worden voor publicatie, zeker als je zo intensief met dit onderwerp bezig bent

    Mooie serie en post weer hier, intersant om te kijken en te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henk,
    Fijn dat je de envelop goed hebt ontvangen :-) en je mag trots zijn op het feit dat je in de krant staat hoor .... Ik ben het trouwens wel met Peter en Janny eens dat het wel zo netjes is dat de krant even jou op de hoogte had gesteld want dat hoort wel zo vind ik. Ze horen netjes toestemming te vragen en natuurlijk geef je dat dan (zou ik ook doen :-) maar zomaar gebruiken is niet zo netjes van hun, maar gelukkig waren mijn ouders er nog ... die het stuk voor mij hadden bewaard ... haha

    Mocht ik nog eens iets tegen komen, ik heb nu je adres, dus dan komt het vanzelf jouw kant weer op!

    Fijne dag vandaag!
    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je foto geplaatst is in de krant, maar zoals eerder opgemerkt werd, is het niet gepast dat ze je foto ongevraagd plaatsen. Ze weten bij een krant echt beter.
    Leuk dat je een topaantal bezoekers had deze maand. Ik mag je blog altijd graag lezen en zo te zien ben ik niet de enige.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We doen het niet voor de bezoekers, maar het is altijd leuk als mensen je site weten te vinden. Bij mij is de boel juist ingekakt in december, nu de eerste paar dagen van het nieuwe jaar, heb ik weer meer bezoekers. ik heb veel scholieren op mijn site voor werkstukken e.d., en die doen in december minder. Ook je foto's is prachtig. Op naar nieuwe records in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Henk,

    Misschien zijn je foto's technisch niet helemaal perfect (...), maar liever een heel boeiend moment wat minder perfect vastgelegd dan een haarscherpe saaie foto, toch?
    Ik lees en bekijk je verhalen en foto's altijd met veel plezier.

    Gefeliciteerd met de plaatsing van je foto's in de krant.
    Al vind ik het wel slordig van ze dat ze het jou niet even zelf melden. (en even toestemming voor plaatsing vragen)

    Groet,
    Roeselien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk stukje in de Brabantse krant. En helemaal leuk dat er zomaar twee foto's van jou in staan. Toch weer wat naamsbekendheid, en zo heb je misschien nog wel meer bezoekers. super hoor, dat je site zo goed wordt bezocht.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He wat leuk, een artikel in de krant mét jouw foto's ! Mag je fier op zijn. En ook al fotografeer je op auto toch mogen je foto's er vaak best zijn en dan heb ik het nog niet over de onderwerpen (dieren awd) Proficiat !
    ps weer hopeloos achter met blogbezoek, verstuurde heel wat nieuwjaarswensen en denk dat de onze elkaar ook wel zullen gekruisd hebben, maar voor de zekerheid : m'n beste wensen, een gelukkig en bovenal gezond 2011 !
    Gr, AmaZony

    BeantwoordenVerwijderen