zaterdag 16 januari 2021

Natuurwandeling

 

Eindelijk weer eens een blogupdate .. Het is een beetje een raar mengelmoesje geworden van foto's die nog niet waren geplaatst op de blog. Van Welpen Pestvogels Zonsopkomst Ransuil Zeehond en de herten die in Zandvoort lopen.
-
-
-
-
-
-
We dachten even dat we geen mooie zonsopkomst zouden krijgen .. 
Maar zoals wel meer is de natuur niet voorspelbaar. Een prachtig zonnetje weerspiegelde op een dun laagje ijs.
-
-
-
-
-
-
Reclame voor Zandvoort .. er waren drie foto's van mij geplaatst .. Helaas alleen vossen foto's
Wel erg leuk om je foto's zo groot in Zandvoort te zien. En dat er wild zit in zandvoort mag duidelijk zijn :) De herten op een stuk waar honden niet mogen komen :)
-
-
-
-
-
-
Deze Pestvogel in Hoek van Holland. Het is er maar één en die steelt dan ook de show. Hoeveel keer gaat hij wel niet op de foto … bij elk besje gaan de fototoestellen af als mitrailleurs
-
-
-
-
-
-
-
Het is alweer even geleden .. de welpen van de vos met prachtig licht. Het is en blijft toch de ultieme natuurbeleving. Zogende Welpen.
-
-
-
-
-
De welp is de grote wereld aan het ontdekken … echte vijanden heeft de vos niet. 
Dat is niet zo gek .. dat hebben de meeste predatoren die bovenaan de voedselketen staan niet. Het voedselaanbod is bepalend voor de aantallen.
-
-
-
-
-
Vandaag zie ik dat ze sneeuw doorgeven … hopelijk krijgen we de gelegenheid om mooie foto's te maken. Het is druk in de natuur ..zeker met sneeuw. Waarschijnlijk ga ik de rustige plekjes opzoeken.
-
-
-
-
Maarten Luther ; 
“Als ik wist dat morgen de wereld zou vergaan ,zou ik vandaag nog een appelboompje planten.”
-
-