vrijdag 19 november 2010

Foutje

Één foto ...Omdat ik een foutje had gemaakt met muziek..
Je probeert wel eens wat :)..En dan gaat het niet altijd zoals je wilt.
Onderin Rechts..Wilde ik graag een link om Muziek op te zetten..
Dat lukte :)
Ik had een oud bericht gebruikt hiervoor...Maar omdat ik de tekst veranderden pakte hij 19 November..
Dus kwam het op de startpagina te staan.
-
Ik heb nu toch maar drie berichten op mijn startpagina gezet..Tja muziek heeft mischien niets te maken met de AWD...Maar het is ook een hobby van me...Vandaar!
Fijn Weekend!

9 opmerkingen:

  1. Jeetje , ik hoop dat het inderdaad een foutje is Henk......ik zie je hele blog niet meer staan maar ik moet dus naar het archief......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik rechts onderin een link wilde maken van een muziek top 10..Ging het even fout..Een oud bericht gebruikte hiervoor..Maar omdat ik de tekst veranderde kwam hij dus op mijn startpagina..en dat met 10 You tube clips..Dat wilde ik niet. Dus nu naar Oudere berichten of archief.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik snap het niet helemaal. Ik zie alleen nog maar muziekclips van You Tube over je hele pagina... blijft dat zo dan? Moet je zelf weten natuurlijk, maar ik vind je foto's mooier uiteraard!
    Fijn weekend he,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer eens even iets anders henk.... wel prima muziek hoor

    groeten een foto en muziek liefhebber.

    Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou henk
    een prachtig idee, en ik ben altijd op zoek naar mooie muziek, dus je hebt mij vandaag erg gelukkig gemaakt, mijn dag kan niet meer stuk:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Henk ik hoop niet dat het snel zo wit gaat worden.

    Fijn weekend.

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijke nummers je hebt me weer op ideetjes gebracht om te downloaden voor tijdens het sporten. Ook een leuke hobby, alleen het duurt nu wel langer voordat je blog helemaal geopent is.
    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht dat die sneeuwfoto het foutje was, maar voor je het weet heb je echt sneeuw en kunnen we allemaal weer winterse foto's plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen