zondag 9 mei 2010

Wandeling OVP..Foto's van Marco Valk.

Toegevoegd : de Site Van Marco Valk..Bij Links
De foto's in dit bericht zijn van Marco Valk...)OVP).De fotograaf van de wandeling.... Zie:  http://awd-bossie.blogspot.com/2010/05/vos-met-welpen-bij-hol.html ...Meer over deze Fotograaf..zie einde bericht!

De Wandeling OVP.
Wandeling 23 Mei
Aan de kant van Lelystad ligt aan de Kitsweg (Knardijk) het bezoekerscentrum...De Oostvaardersplassen
Er zijn er die gaan op eigen vervoer...(Als U dat nog niet heeft gemeld..doe dat dan even)
Maar de meeste gaan met de auto
Herman Versteeg..Neemt de mensen mee uit de omgeving - De Zilk
En ik..Mensen omgeving - Leiden/Katwijk. Ik mail U nog persoonlijk hierover.
Wie gaan er zo goed als zeker mee:
Gert-Jan ,Wil en Saskia - Site:  http://hoekschewaard.punt.nl/ 
Peter en Janny - Site: http://awd-daytona.blogspot.com/
(ben ik iemand vergeten..of wil er nog iemand mee..laat het even weten!)
Want we vertrekken vanaf het bezoekerscentrum het gebied in.
Neem Mee..
Camera
Verrekijker
Eten en Drinken.
Het gaat zeker een mooie dag worden.
De Foto's waren in deze Blog van Marco Valk..
Voor meer natuurfoto's in Nederland en daarbuiten van Marco Valk ...klik op onderstaande link.
Prachtige foto's!!

11 opmerkingen:

  1. Erg leuk hoor Henk, ik verheug me er op, zowel op de OVP als op de kennismaking met jullie allemaal.
    Het is wellicht handig als je mijn emailadres hebt:
    belton@compaqnet.nl

    Fijne avond,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aan de botten te zien een aalscholver henk,die heb ik pas ook een gevonden met schedel erbij:-)
    een scherpe punt zeg :-)

    moi logje weer,
    ik heb intens te doen met die vos weet je dat ......


    maak er een fijne avond van en ja henk,
    niet alleen vossen vangen bot
    :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    geeft niks henk, ik ben blij dat ik weer even terug ben zie ik de jonge vossen ook:-)
    wat een mooi gezicht:-)

    we hebben elkaar erg goed begrepen, maar ik vang nog wel eens een vogeltj hoor, geen zorgen voor de dag van morgen hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een volgende keer houd ik me aanbevolen Henk en dan gaan we mee.
    zo en nu ga ik even de fotos bekijken van Marco Valk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Henk,

    Wat een heerlijke serie weer. Echt genieten van die vos.
    We weten nog niet helemaal zeker of het gaat lukken dat we komen, hangt namelijk ook van Saskia af (hoe haar humeur is), en of ze zin heeft, want ja, als zij moet lopen, dan is het al snel niet goed. We hopen dat het gaat lukken.

    Groetjes,
    Gert-Jan en Wil

    ps: We hebben een serie van de lepelaar erop staan, erg mooi vinden wij zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook zeker een heel mooie serie waarin de vos wederom de show helemaal maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. verdorie...maar je vergeet je fototoestel niet hè????
    bij voorbaat dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veelbelovende foto's.
    Gaat voor mij die dag niet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prima foto's weer :-)
    Wij gaan gewoon mee als alles goed gaat. Ik blijf uit de buurt van ziekenhuizen deze keer :-)

    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Henk
    Ik hoop dat je al wat verbetering voelt in de kuit.
    Ik heb er veel zin in zondag. De foto's zijn veel belovend.
    Hoop dat het een beetje goed weer is.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had je nog een mailtje gestuurd over eventueel ook mee gaan. Mocht je het mailtje niet gehad hebben, dan bij deze...

    Vervoer is even het cruciale probleem omdat ik zo tegen het eind van de maand meestal geen geld meer heb om benzine te kopen...

    BeantwoordenVerwijderen