donderdag 13 mei 2010

Blessure

Ik moet het helaas even rustig aan doen...En met deze blessure (zweepslag/tennis) denk ik dat het haast ondenkbaar is dat ik dit weekend naar het AWD kan...helaas het is niet anders.
Ik geloof niet dat de wandeling OVP..de 23ste problemem gaat geven.
Dus dat gaat gewoon door.........
René Smit..Stuurde nog een paar prachtige Foto's van de OVP....
Hai Henk,

Nou, ik heb de hut gevonden en na even zoeken ook het vossenhol.
Als je het niet weet, zie je het nooit.
Ik heb er 1,5 uur gezeten, maar geen vossen gezien.
Onderweg naar de hut wel een enorm roedel edelherten van ik denk wel
meer dan 150 stuk.
Prachtig gezicht.

Om je een idee te geven stuur ik je 2 foto's. Misschien leuk voor je excursie voor volgende week, dan kunnen ze zien wat ze misschien kunnen zien.
(Foto René Smits)
De foto's zijn niet de allerbeste, maar geven een goed beeld van de grote groep. Het was wel lastig om ze een beetje behoorlijk op de foto te krijgen, omdat ze in het kreupelhout liepen.
(Foto René Smits)
Bedankt voor de foto's René...Jammer dat de Vossen zich niet lieten zien.
Als het de 23ste ..een beetje weer mag wezen...weet ik zeker dat we er altijd wel wat moois zien...In dat prachtige gebied.

22 opmerkingen:

  1. goeiemorgen henk,

    oef, dat is erge pech hebben henk, ik hoop voor jou dat je er heel snel weer bovenop mag zijn en dat je weer naaj je geliefde wandelplek kunt,

    ik wens je sterkte en een snelle genezing toe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henk,
    Dat is een vervelende blessure.
    Doe maar rustig aan.

    De foto's van de Edelherten...prachtig, veelbelovend voor de 23e.

    groetjes en beterschap
    Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dat is balen zeg. Maar zorg eerst maar dat je opknapt voor je weer op pad gaat inderdaad, anders kan het nog veel langer duren ben ik bang.
    Heel veel beterschap
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over 10 dagen zou het dus over moeten zijn...........
    Ik ga voor jullie duimen dat het allemaal door kan gaan
    Kijk wel uit dat je niks forceert , de OVP blijven toch liggen waar ze liggen ....net als het AWD.
    Maar tjsa .........verslaafd he whahaha


    Morgen zou het weer beter zijn en dan gaan Artmus en wij het AWD in...ze wil zo graag een foto maken van de vosjes dat ik echt hoop dat het spul zich laat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is dus echt veel, gelukkig maar. Onnodig te zeggen dat het weer supermooi is deze foto's waar ik met genoegen naar heb zitten kijken. Sterkte met je zweepslag en hopen op wat zon want het is hier nu erg donker helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henk
    Dat is vervelend een zweepslag dat is niets voor jou dat je niet kan lopen in de AWD
    Hel veel sterkte en dat je weer snel hersteld bent
    Groetjes Herman Versteeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat je blessure vlug én goed hersteld zodat je terug op pad kan.
    Grtz,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel beterschap!!!
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap Henk!!!
    Hopen dat je de 23ste gewoon mee kunt gaan!
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is stevig balen voor je Henk, sterkte en beterschap, doe rustig aan, des ter eerder ben je hopelijk weer op de been.
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Henk,
    Ik had je net nog een mail gestuurd, maar zie nu op je site dat je geblesseerd bent geraakt.

    Ik wens je veel sterke en beterschap en hoop dat je gauw weer klachtenvrij bent!

    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap met je zweepslag. Mooi die roedel edelherten, wat een hoeveelheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Henk,

    Wat vervelend dat je een zweepslag hebt. dit is voor mij (Wil) erg bekend, heb het zelf al een aantal keer gehad. De wandeling kan inderdaad wel doorgaan, wij hebben een rolstoel bij, kunnen we afwisselend gaan zitten.
    Wel een goede tip voor je, ga naar een fysiotherapeut en laat hem in tapen, dat scheelt enorm veel met de pijn.
    Heel veel beterschap.

    Groetjes,
    Gert-Jan en Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Henk,

    Wat vervelend dat je een zweepslag hebt. dit is voor mij (Wil) erg bekend, heb het zelf al een aantal keer gehad. De wandeling kan inderdaad wel doorgaan, wij hebben een rolstoel bij, kunnen we afwisselend gaan zitten.
    Wel een goede tip voor je, ga naar een fysiotherapeut en laat hem in tapen, dat scheelt enorm veel met de pijn.
    Heel veel beterschap.

    Groetjes,
    Gert-Jan en Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt allemaal..

    Op advies heb ik vanaf Dinsdag rust gehouden..Ik ga morgen al weer werken..En ik kijk wel hoe dat gaat. Voorlopig geen tennis :(
    Maar het valt me alles mee..Alleen bij het afzetten met de tenen..voel ik nog behoorlijk mijn kuiten.
    Ik hoorde al zes weken zeggen..Nou..Dan valt het bij mij mee...Gelukkig.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterkte met de gezondheid!
    Goed om wat foto's achter de hand te hebben.
    Kun je ook nagenieten.
    Vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He Henk
    Even rustig aan doen dan he. Even een stapje terug.
    Mooie foto van het konijntje zeg :)
    Fijn weekend
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Henk dat is vervelend ik hoop dat je snel weer je favorieten plekjes kan bezoek.

    OT: nog bedankt voor je felicitatie.

    Groetjes Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Henk.
    Ach jee een zweepslag.
    Daar zit je nu net niet op te wachten.
    Ha je maar een tennisarm dan kon je in elk geval gewoon de duinen in.
    Zelf heb ik duinbenen na gisteren en.......
    wel 400 foto`s van een vos.
    Mijn dag was er eentje om nooit te vergeten.
    Inderdaad...we hadden prachtig weer....het was ongelooflijk gezellig en dan ook nog die vos.......

    sterkte met je been.
    helaas heeft meneer Mus daar ook ervaring mee.
    Jullie hebben heel wat gemeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Henk

    Die opmerking over de wijzen uit het oosten zal ik je maar niet kwalijk nemen.
    Jij bent een westerling....die zijn allemaal een tikkie......
    Het is maar goed dat jij een Twentse vrouw hebt om om je te passen.
    ze tennist zeker niet hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. "Ze tennist alleen op een andere vereniging als ik "

    Dat dacht ik al Henk.
    Als je zo`n Twentse vrouw hebt kun je haar maar beter meenemen dan kan ze op je passen bij alles wat jij doet.
    Want ja...jij bent een westerling.........

    Meneer Mus tennist ook en hij is een geboren Twentenaar.
    Ik niet hoor...ik ben geen geboren Twentenaar en ik tennis niet.
    Geen tijd voor...moet schilderen, fotograferen en zooooooh.

    BeantwoordenVerwijderen