dinsdag 9 maart 2010

Frans en Martine van Dijk : Ingezonden via Mail

Dag Henk
Tijdje geleden alweer. Wij waren elkaar toen eens tegen gekomen tijdens de bronst in de AWD. Het gebied wat ook onze favoriet is. Nu heb ik weer een paar leuke fotootjes voor je. Die zullen je wel bevallen. Ik breng veel tijd door daarzo. Soms kan ik wel een uur rond zwerven of zelfs stil zitten wachten en observeren. Zo heb ik eens een hele ochtend achter een reetje aan gelopen. Niet opjagen maar steeds voorzichtig op hem toe kruipen. Daaruit zijn een paar mooie foto's gekomen. Genoeg gepraat, ik ga de foto's er aan hangen.

Met vriendelijke groet,
Frans en Martine van Dijk
Bedankt Frans en Martine...Wat een Top foto's!
( Meer van Frans en Martine...Zie o.a.de vos bij Ingezonden via mail rechts.)
Reegeit (Capreolus capreolus) ( Fotó :Frans en Martine )
Vos in de sneeuw ( Fotó :Frans en Martine )
Damhert (Dama dama) ( Fotó :Frans en Martine )
Damp Noordoosterkanaal ( Fotó :Frans en Martine )
Reegeit..bij mooi licht. ( Fotó :Frans en Martine )
Vos (Vulpes vulpes) met een sneeuwbui. ( Fotó :Frans en Martine )
Damhertje ( Fotó :Frans en Martine )
Prachtige foto van de reegeit. ( Fotó :Frans en Martine )
Ree ( Fotó :Frans en Martine )
Dit waren Geweldige foto's van Frans en Martine van Dijk
Wat een heerlijk gebied hé....!!
--------------------------------------

Ook even aandacht voor de Site van Bas Breetveld http://www.naturereflections.nl/
Bij Update..o.a.: Het Bouwen van nesten is begonnen!
Het Voorjaarsgevoel.


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's van de ree ... ik ben stiekem een beetje jaloers hoor ...

    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeiemorgen hebnk,
    wat een prachtige serie over de duinen
    heerlijk om naar te kijken, jullie vormen wel een hechte bezoekers groep met elkaar
    en dat maakt het weer extra leuk om naar te kijken hé,

    henk ik wil je ook nog eens bedanken voor je bijzonder vriendelijke. lieve grappige en aardige reacties altijd,
    een genoegen om te lezen

    maak er een héél fijne dag van vandaag hé,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft het koutje bij jou ook zo hangen ????
    Morgenmiddag gaan we de AWD in voor een wandeling
    Hopelijk schijnt de zon een klein beetje , dat maakt het toch wat vriendelijker.

    Mooie fotos weer Henk , hebben Frans en Martine geen site ???
    OOk even bij Bas gekeken
    Ook een mooie site he met voor fotos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag,

    Hmm. Eigelijk zou ik een site moeten bouwen jah. Maar ik ben er huiverig voor. Ik moet me nog eens inlezen voor het beveiligen van mijn foto's. Als mensen ze willen hebben dan wil ik ze voor een kleine vergoeding verkopen zodat ik mijn hobby ermee kan bekostigen. Zolang ik dus niet kan beveiligen houd ik ze liever hier op mijn schijf. Dat is mijn beweegreden om ze niet online nog te zetten.

    Ik weet van Henk dat ie er erg van kan genieten en dan vind ik het ook niet erg om hem er een paar te leveren.

    Groet,

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's van Frans en Martine. Helemaal top Henk, dat je deze op jouw site met ons deelt.
    De foto's van de ree...geweldig, maar ja...ik wil zelf ook zo graag een ree zien (net als Miranda).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Henk
    Ja zijn zeker prachtige foto's
    Zo erg he die verslaving. haha
    Maar een hele fijn hoor ;)
    Gr Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Miranda..Ik ook.
    maar ik heb dat vandaag goed kunnen maken in het awd...verslag komt later.

    @Klaproos
    Een genoegen om jou site te bezoeken..Klaproos!
    En jij ook bedankt

    @ Malou
    Ja het gaat maar niet over..maar we hobbelen maar door :) Veel plezier morgen.

    @ Frans
    Ik ga je zo even mailen.

    @ Ghita
    Het is net als de vos..Je gaat zeker nog mooie foto's maken van de ree...(had je trouwens al)

    @ Daniële
    Een wel heel gezonde verslaving :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie shot van de ree!
    Erg mooie foto's.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn complimenten aan Frans en Martine!
    Groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen