donderdag 4 maart 2010

Verkouden..Niet Normaal Gewoon!

Ik ga wandelen (3 Maart)...Maar ik had beter mijn bed op kunnen zoeken...Ik nies de hele wereld bij elkaar...En ik loop met een baksteen in mijn hoofd.
Maar ik wil naar het AWD...Het is gevoelsmatig lang geleden dat ik geweest ben. En het weer is heerlijk. Maar of het de juiste keuze is?
Ik ga vandaag niet veel zien...Of dat door het niezen komt?
De beesten horen me al van ver aankomen :)
Kippendellen....Wie loopt daar zo te niezen?
Groot Zwarteveld
Damherten
Geen beest te bekennen..
Zo...even snel geplaatst...Nu mijn bedje snel opzoeken.
Ik moet van het weekend (dat hoop ik wel) weer de oude wezen.

17 opmerkingen:

  1. Ach jij arme Henk! Zeker kou gevat bij mij achterop de virtuele fiets??
    Gauw beter worden, dan kunnen we weer van je wandelingen genieten.
    Ik vind trouwens de foto van de vier hertenkoppies bij de Kippendellen een pláátje!
    Groet en beterschap,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai henk
    Heelveel sterkte neem een goed grok
    Maar zorg ervoor dat je goed uitziekt voor dat je weer op stap gaat
    Sterkte ermee
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap !
    Was de 3e ook in de AWD en ook nauwelijks wat gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henk,
    Het gaat rond hoor ... ik ben ook al een week aan het snotteren en niezen en het is nog steeds niet over, irritant he!?!

    Mooie foto's hoor, je bent er toch weer even lekker uitgeweest.
    Het is voor mij ook al weer even geleden dat ik ben geweest, wie weet komt het er gauw weer van, ik hoop het!

    Groetjes en beterschap
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk je uit Henk! Effe een beetje uitzieken kan geen kwaad volgens mij.

    Gave foto van de hertjes die over de rand kijken wat er aan de hand is. Aparte foto van het aangekloven kadaver.

    Beterschap, we zien je platen weer tegemoed!

    Groetjes,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach ja hebnk...
    dat moest er ook wel een keer van komen hé, er zijn zoveel mensen ziek om je heen
    de bacillen hebben vrij spel :-)

    wel ik vind dat er toch nog heel veel te zien is...

    en die hertjes die je aan zien komen niezen zijn wel héél erg schattig hé.

    beterschap henk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij alle drukte die we van de week al hadden werd eerst mn man ziek en ik volgde
    Niks geen wandelingen .....maar snotteren en bankhangen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. snel stoppen met snuffen jij..dus in de mand!

    liefs
    yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Henk,

    Nou je hebt toch nog wel wat damhertjes gezien.

    Nu even goed uitzieken, dan ben je zondag misschien weer een beetje hersteld om weer naar het AWD te gaan. Wel rustig aan doen hoor.

    Beterschap!
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha heb wel gelachen om je verhaal. Ja er heersen een aantal virusjes die best lelijk huishouden in ons lijf. Je fotowerk is zoals altijd een aaneenschakeling van plezier en een stripverhaal gelijk zo leuk en toegankelijk te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, hier nog 1 ... Beterschap en effe rustig aan maar.

    Gr,

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Henk beterschap en lekker uitziekejn.

    Een heel rustig weekend wens ik je.

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap Henk!
    Hopen dat je er snel weer op uit kunt.
    Wij waren ook verkouden en bij mij duurt dat meestal maar drie dagen, maar Janny is al meer dan een week aan het snotteren.
    Groet
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij lig jij nog te snotteren
    Ziek goed uit Henk want anders blijft het de kop opsteken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Henk,
    Gaat het alweer een beetje?
    Heb je al eerder gemaild maar ik bezoek de AWD ook vrij regelmatig met veel plezier.
    Maak daarbij ook veel foto's van wat ik te zien krijg.
    Veel van die foto's zijn te zien op Zoom.
    Samen met andere AWD-ers hebben we een aparte groep gecreeërd met alleen foto's uit de AWD.
    Misschien leuk om die eens te bekijken?

    http://gallery.zoom.nl/groep/169/amsterdamse-waterleiding-duinen/fotos.html

    Veel beterschap!
    Jos Images

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Henk,

    hoe gaat het met je?
    Nog steeds last van de verkoudheid.
    Ik weet niet of je vandaag in staat bent geweest naar de AWD te gaan, wat was het mooi weer....
    helaas kon ik zelf niet en zit nu achter de PC te genieten van de foto's van Danielle en "Imago", ik heb het idee dat er binnen Punt.nl een ware AWD clan is ontstaan. :-)
    Ik ga duimen voor mooi weer, voor komende vrijdag (hoeze verslaving)

    Nogmaals beterschap,
    Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He henk. Ik probeer al een tijd op je log te reageren maar het lukt niet. Elke keer is mijn verhaal weer weg. Denk dat er iets fout gaat dus even zo proberen

    IIG beterschap
    Groetjes Danielle van mijn fotowereld

    BeantwoordenVerwijderen