zaterdag 28 november 2009

Wit AWD...Ria v Dam

Het is op dit moment geen weer....Om het AWD te bezoeken.
Maar Ria die tegen het AWD gebied aanwoont stuurde nog een paar foto's via mail.
En wat voor een foto's....Met o.a. het AWD na een hagelbui.
( Zwarteveld Kanaal..Wit van de hagel....en hoog water)
Ze schreef o.a. In de AWD is het rustig,Hier en daar wat groepjes herten. En vele paddenstoelen.
Ik zag ook nog twee reeën
Ik was vandaag er even , net in een hagelbui.
Wel heel apart zo.

Dit is nog zo'n mooie foto...prachtig!
Een Specht...


Nou...Laten we maar snel een beetje vorst krijgen...met overdag een zonnetje..Want er is op dit moment weinig aan!

Bedankt voor je mail Ria..Zo heb ik nog wat moois te plaatsen.

8 opmerkingen:

  1. prachtige prenten henk,
    altijd genieten om de natuur te zien dat gaat nooit vervelen hé,.

    maak er een heerlijk weekend van hé,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachitge foto's. Ook die met de dreigende luchten boven de kanalen. Als je er vlakbij woont kun je inderdaad even gaan. Ik hoop nog steeds op beter weer....volgend weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hooi Henk
    Het is zeker prut weer van het weekeind
    Inderdaad een beetje nachtvorst kan geen kwaad
    Ik denk dat ik maandag ogend nog even ga als het droog is????????
    Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's weer! Ik hoop ook dat het gauw weer beter (mooier) weer is om lekker er op uit te gaan en te wandelen en fotograferen.

    Groetjes en een fijne zondag!
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neen hier ook geen fotoweer al dagen lang niet helaas. Ik vind het wel jammer maar kom nu wel aan adere dingen toe. De foto's zijn erg leuk weer om te zien en dit is natuurlijk ook leuk om via een ander weer eens wat te ontvangen om op je leuke site te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het doet me heel erg naar een heerlijke boswandeling verlangen....ik ben al weg (klein stukje gaat nog wel steeds gelukkig...alleen niet in de awd want ik wil met de honden)
    dagdag
    yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook vandaag viel het weer een beetje tegen..Maar ik ben nog even naar het AWD geweest...Maar het was al snel donker.
    Als het mooi weer word...dan hebben we allemaal wat in te halen.
    Gr ...En bedankt..Henk Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henk, Ik vind die foto boven die specht heel erg mooi!
    De overige foto's zien er gook goed uit :-)
    Vandaag was het aardig weer in de AWD en we zijn opzoek gegaan naar de Inktviszwam. Helaas, niet kunnen vinden.

    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen