dinsdag 10 november 2009

Ziekenhuis

Ik heb nu in het ziekenhuis een laptop tot mijn beschikking...Iedereen bedankt...voor de fijne reacties..Ik heb nu lekker de tijd om even de site's weer te doorlopen...ga ik zeker doen...na het bezoekuur!...zolang moet U het maar even met dit mooie liedje doen:
Groetjes Henk Bos.
---------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,

Leuk al die berichtjes, voor mijn vader. Het gaat al een stukje beter. Hij heeft iniedergeval NIET de mexicaanse griep. Wel heeft hij een longontsteking en een verkoudheidsvirus. Hij heeft gelukkig geen koorts meer! Volgens de artsen moet hij zowieso tot ná het weekend blijven. Helaas geen AWD voor hem.. daar baalt ie wel van.
Groetjes Melissa en de rest van de fam natuurlijk!!


Hallo allemaal,

Ik ben Melissa Bos, de dochter van Henk. Donderdag had mijn vader last van koorts en omdat hij nierpatient is moet hij daar extra opletten. Vandaag kwam de koorts weer terug en belde mijn moeder het ziekenhuis weer. Hij moest naar het ziekenhuis en zou daar ook even moeten blijven. Ik wou dit via deze blog even zeggen.

Groetjes, Melissa

14 opmerkingen:

  1. Hoi Melissa,

    Dank je voor dit bericht. Hopelijk komt het weer allemaal goed met je vader en is het niets ernstigs.

    Henk, heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer op de been.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Melissa
    Ik wens jullie sterkte en natuurlijk ook je vader. Hoop dat het mee valt
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap Henk, ik hoop dat het gauw weer goed met je mag gaan. Melissa, jullie veel sterkte thuis.

    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste melissa

    Schrik me naar,
    ik wens jullie veel sterkte
    hopelijk is het niets ernstig.

    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Melissa
    Ik wens jullie sterkte en natuurlijk ook je vader. Hoop dat het snel weer goed komt.
    groetjes Herman Versteeg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap gewenst en snel weer een wandelingetje in de AWD kunnen maken.

    Groetjes,

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap voor je vader Melissa.
    Dat hij maar snel weer kan bloggen!!
    Groet,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel beterschap Henk.
    Hopelijk ben je weer snel op de been.
    Groet,
    Jos Images

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He dat is minder leuk. Ik mis hem nu al ook al is het maar voor een paar dagen dat hij daar ligt. Geef ons als het iets langer gaat duren aub even een adres, zodat we een kaartje kunnen posten aan hem?

    Breng hem onze beste wensen over als je wil en zeg hem dat het een toffe kerel is...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is schrikken....

    ik hoop dat het allemaal mag meevallen met henk en dat hij snel weer naar huis mag.
    wens je hem sterkte en beterschap als je hem ziet

    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Melissa,

    Beterschap met je vader, hoop dat alles meevalt!

    Groetjes,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oke dus het komt allemaal wel weer goed en daar gaat het toch allemaal om, bedankt voor het adres ik zal meteen even een kaartje sturen, maar hoop dat hij dan al weer thuis zal zijn want dat is het fijnste...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi melissa,
    breng jij je vader mijn beterschapswensen overals je hem ziet,
    want ik denk dat jij hem eerder ziet als de kaart er is:-)

    een dikke knuffel van jou zal wonderen doen :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Iedereen
    Heel erg bedankt voor de mooie reacties...Ja ik ben heeeel ziek geweest..overgeven..ijlen..bij 40 graden koorts...en bijna I.C.
    Maar het gaat gelukkig weer beter...Heb volgens mij de meeste prikken medicijnen vloeistoffen ooit gehad!Ik wis niet eens dat er zoveel rotzooi was! :)
    Gr Henk
    p.s. luister het liedje even!

    BeantwoordenVerwijderen