zaterdag 16 juli 2011

Via Mail - Ingezonden door Gery

Misschien leuk voor je blog om ook eens een vosjes foto van mij te plaatsen deze die ik je stuur heeft erg veel reakties opgeleverd via verschillende hyves fotogroepen..

en wil je bij deze ook bedanken voor je leuke reaktie in mijn gastenboek... en ja het blijft telkens weer genieten in het fantastische AWD ik ben er in ieder geval aan verslaafd!
liefs Gery

(Foto Ingezonden door Gery)
ps. ook hebben ik en mijn vriend(dick) de burcht van onze rugzak vosjes gevonden alwaar die lieverdjes geboren zijn..

(Foto Ingezonden door Gery)
Meer van Gery Zie:
(Bedankt Gery)

6 opmerkingen:

  1. leuk om te zien henk,

    ik kwam gisteren een ree met 2 kalfjes tegen en was verrukt over dat feit:-)

    fijn weekend henk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Henk

    Mooie foto's van Gery.
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie close-up Gery, prachtig portret

    groetjes
    André

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig maar houd in ieder geval de plek stil waar de burcht is.
    De laatste keer dat wij er waren stapte er al enkele ferme dames de rekel zo voorbij....de burcht was het doel...
    Voor je het weet is het hele circus verplaatst naar de burcht.

    De fotos zijn mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Henk, ik ben het eens met Ria B, die plek moet geheim blijven!
    Gerry heeft wel mooie foto`s gemaakt maar de Burcht had ik liever niet op de foto gezien.
    Ga je morgenochtend nog (in de regen)lopen met Herman?
    Dan alvast veel plezier (anders ook hoor!)
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi vossenportretje. Ze blijven leuk om te zien, maar afgelopen vrijdag was ik er, omringd door 3 vossen, weer dezelfde foto's van poserende vosjes...opeens had ik het even gehad met de vossen. Toen er iemand kwam en een balisto koek ging delen met de vos, was ik weg. Ik had niet eens meer zin om er wat van te zeggen.

    Groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen