donderdag 7 januari 2010

DEEL 4 - Als Eerste Stap Op De Maan

Naar het Vinkenveld...
Waar je altijd wel herten vind...zo ook dit keer weer.




Ze vertrekken..
En ik vind een mooi groepje mannetjes.. Ach kijk maar.





Deze moet je even bekijken...Hij is echt mooi!!!
Ik loop langs het rustgebied (verboden te betreden) en ik hoor daar herten vechten...In het rustgebied...Maar ze zijn nog goed te zien...vanaf legaal gebied.
Vechten voor de hierarchie...in de groep..
Het gaat niet om de vrouwtjes..

Dat is prachtig...Einde...ALS EERSTE STAP OP DE MAAN...Ja dat gevoel.

13 opmerkingen:

  1. Hoi Henk,
    Jammer dat we elkaar niet zijn tegen gekomen ... maar nu weet ik wel waar al die vossen waren ... bij jou!!! :-) Een mooi vierluik heb je gemaakt met al je foto's van vandaag, het was een super dag maar wel een beetje gevaarlijk inderdaad. Mijn lijf laat het aan me weten dat het ijs hard was :-)

    Fijne avond nog ... enneh ... stuur je de volgende keer een van de vossen mijn kant op???? haha

    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ga ik zeker doen...ja jammer dat we elkaar niet gezien hebben.
    De foto's op jou site..Van de Zilk zijn prachtig.
    Op zo'n dag..neem je ook heel wat foto's...ik had er bijna 300 genomen. Tja...En dan is het nog een heel werk..om daar keuze's in te maken..Welke plaatsen..welke mogen weg..En welke wil ik wel bewaren..en niet plaatsen.
    Ook een fijne avond.
    Gr Henk

    p.s. als ik op jou site reageer..worden teksten verandert en zie ik hoofdletters die ik niet gebruikt hebt...snap er niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Henk, dat is weer een lust voor het oog!

    Groet,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En met deze prachtige damherten sluit je de serie af. Ik wou dat ik gister vrij genomen had en met jou was meegegaan, wat een mooie wandeling.
    Ik heb er virtueel van genoten.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Wat een dag zeg.
    Wij mogen morgen weer ...

    Groetjes,

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Henk, prachtige fotos van winter en dieren. Je hebt weer de vos en wel van heel dichtbij. De natuur blijft boeien. Mooie momenten.
    Groet,
    Auke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb enorm genoten van deze mooie serie foto's!
    prachtplaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super mooie foto's.Wat een schitterende wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste "Bossies",

    Met enige schroom meld ik mij bij een totaal onbekende. Maar aangezien ik mij net als officiele volger heb aangemeld, wil ik dat ook persoonlijk even laten weten.

    Toen ik tijdens de bronsttijd in 2008 aan het googlen was om wat meer informatie te vergaren, stuitte ik op je site, en sindsdien heb ik je met zeer veel plezier gevolgd.

    Je mooie foto's, je gezellige manier van vertellen, de informatie die je erbij geeft, het is telkens weer een zeer prettige ervaring.

    Ik volg soms je wandelingen met de kaart erbij, en word daardoor uitgedaagd weer nieuwe gebieden te bezoeken.

    Deze serie "Als Eerste Stap Op De Maan" maakte me gewoon afgunstig, ik had die dag zó graag in jouw schoenen gestaan!

    Je hebt me er toe aangezet om te proberen zelf meer uit mijn foto's te halen, en daartoe heb ik zelf ook een Blogspot opgezet. Niet om te proberen jou en alle anderen te evenaren, maar vooral om mijn eigen ervaringen vast te leggen.

    Met alle plezier plaats ik een link naar jouw prachtige blog, laat me maar weten of dat o.k. is.

    Blijf zo door gaan, met veel dank,

    AWD liefhebster Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Henk,

    Aanmelding volger is mislukt, nu geen tijd en energie meer, maar wordt geregeld, evenals een link naar jouw site, zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet.
    En dank voor je "promotie" van mijn nieuwe blog.
    Dat we maar veel van ons mooie AWD mogen genieten, wellicht ontmoeten we elkaar eens.
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amiable brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Henk,

    Het zijn zo'n mooie foto's van de vossen en de herten. Het is een lust voor het oog om te zien hoe je alle plaatjes maakt met je camera. Het is een zegening dat de dieren je zo dichtbij laten komen. Ga zo door, ik geniet er echt van, dit zijn allemaal God's wonderen en jij mag het voor eeuwig vastleggen.
    groet Wies Sikteoeboen

    BeantwoordenVerwijderen