dinsdag 22 februari 2011

Persoonlijke Mening.

Vossen AWD...
Er is al veel over geschreven..En er zijn al veel fotografen die ze weten te vinden..
De zogenaamde Rugtasvossen....Natuurlijk is het prachtig om ze te fotograferen of om er gewoon naar te kijken (genieten)..Wie vindt dat nou niet leuk/mooi!
Voeren van de Vossen...:
Ook ik heb ooit een vos iets gegeven..Dus ik steek ook mijn hand in eigen boezem. (ook de foto's op deze site/site's..zijn mede de oorzaak van deze praktijken...Maar je verwacht van mensen dat ze verstandig met de natuur omgaan...Nee dus!)
Maar ik kwam al  heel snel tot de conclusie dat dat fout was..Wel te begrijpen..Maar?..FOUT!


Deze vossen kunnen heel goed voor hun eigen zorgen..Maar gemak dient de vos.
De laatste tijd heb ik er mensen niet meer op aangesproken..Als ze b.v. hondenbrokjes of kattenvoer voerden...Altijd beter dan koek of chocolade..
Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat mensen dode beesten in het AWD brengen als voer voor de Vossen..Om daar mooie foto's van te kunnen schieten.
Het is niet zonder gevaar om b.v. een dood konijn mee te nemen...naar het AWD..
Er heerst in Nederland nu een besmettelijke virus VHD...(je moet er niet aan denken) Zie: HIER

Mensen die een mank beest of een gekortwiekt beest meenemen om zo de jacht van de vos te fotograferen..Zijn in mijn ogen geen natuurliefhebbers...Sterker...Dat vind ik Crimineel!
En als ze dan zeggen dat zoiets beter is als een stroopwafel...Dat is dan voor mij een dooddoener!!!
Uiteindelijk zijn de vossen....en ook U de dupe..van dit soort praktijken..
Laten we afspreken om vanaf nu...met verstand en respect om te gaan met de beesten in de natuur!!!
Want anders is het Hek van de Dam!
(Ik heb lang getwijfeld om dit te plaatsen...Maar ik moest dit kwijt!)