vrijdag 17 juni 2011

J.Bond Heeft Haast

Uhhh één...ja één vraag aan J.Bond (gedeputeerde)....Waarom die haast?..
Daar moet een reden voor zijn..Als ze het hekwerk afmaken..Is de overlast weg....Waarom..? Waarom..? Die haast..Om zomaar beesten te doden?...Ik zou zeggen..U doet u politieke partij..er zeker geen goed mee!!! U als CDA....Moet juist het leven beschermen...
En U...U maakt haast met genocide plegen onder de damherten!
En democratisch schijnt U ook al niet te wezen!!!
Heeft het CDA....een luis in de pels?
Die eigenlijk het aantal damherten wil reduceren naar het aantal herten in de  Kennermerduinen......
Voordat U de tekst in de krant leest ..Luister eerst eens!!!!
Mischien...begrijpt U ..Dat U eens moet luisteren!
Onbegrijpelijk...dat juist een CDA...Haast heeft met het doden van leven..
En wat echt...Nee echt niet noodzakelijk is!
-
Ook de cijfers in de krant kloppen voor geen meter..
En een groei van 29 %.....Is uit de lucht gegrepen..en klopt niet!
We blijven strijden...tegen dit onrecht!!!

8 opmerkingen:

  1. Slapjanussen zijn het,
    al die bestuurders.

    Henk in vind het geweldig dat jij op deze site er altijd zoveel aandacht aanbesteed...jij verdient hier alle lof voor.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Henk,
    Zou die mijnheer De Bond wel eens een wandeling in de AWD gemaakt hebben? Misschien zou je hem kunnen uitnodigen om eens te ervaren hoe mooi het er is. Maar wie weet is hij daar wel te ongevoelig voor. Als je zó handelt en reageert toont dat geen warm hart voor de natuur.
    Succes met de strijd!
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meneer Bond heeft duidelijk belangen bij de jacht, daarom wil hij niet wachten op het hek en de resultaten daarvan.

    Duidelijk weer een voorbeeld van verstrengelde belangen, daar is onze politiek helaas geheel vol van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben tegen schieten maar die wethouder mogen ze van mij......schiet J, de Bond maar in zijn kont.
    Nee zò mag ik niet denken maar het is wel om te huilen.
    Hoe durft die man het om met argumenten te komen die kant nog wal slaan.
    Er zijn echt niet teveel Damherten in de AWD, je kunt uren wandelen zònder er een tegen te komen.
    J. de Bond wordt nerveus door de hekken die geplaatst worden, stel je voor dat blijkt dat de overlast dan voorbij is.
    Kan hij zijn vriendjes dan nog onder ogen komen, die hij beloofd heeft dat ze mogen schieten.
    Bah wat is politiek toch oneerlijk.
    Ik blijf hopen dat het afschieten niet gaat gebeuren, handen af van de Damherten.
    Goed dat je hier aandacht aan schenkt Henk,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola Henk. Mucha suerte en esta lucha ... ellos hacen lo que quieren... no les importa nada.
    Buen fin de semana.
    Saludos.Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shit, die Bond spoort niet. Ik las vanmorgen de kop dat de damherten voorlopig veilig waren omdat ze het effect van de hekken af willen wachten, ik was blij. Amsterdam is verstandig....maar nu gaat Bond dus gewoon zelf schieten. Grrrrr, nu ben ik boos, die Bond geeft echt geen moer om de natuur. Op een onbewoond eiland zetten die man.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze weten echt niet waar ze het over hebben, Nederland is vergeven van hekken, je kunt geen natuur gebied meer in of uit op sommige plaatsen, en hier kan het niet, echt onbegrijpelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even een ander geluid. Ik vind eveneens dat er wel erg veel (dam)herten zijn. Een veelvoud van vroeger inderdaad. Schuwheid hebben ze vrijwel afgelegd. Weinig natuurlijks over. Is er niet een andere manier dan afschieten om de aantallen terug te brengen zolang de wolf niet is gearriveerd? Bij de mensen wordt ook anticonceptie toegepast. Elders in Nederland en in het buitenland kunnen we vast ook nog wel wat leren zonodig. En Bobo's hoeven daarvoor geen mooie reizen te maken. Ik zeg het verder maar even: ik moet heel weinig hebben van jacht. Alleen maar indien strikt nodig wat mij betreft.

    Overigens ben ik zwaar tegen alle vormen van fietsen en verkeer in de AW (tenzij het gaat om invaliden met vergunning of boswachters). Verharde paden: graag een minimum.

    BeantwoordenVerwijderen