vrijdag 1 april 2011

Feestje Vandaag!

                          1APRIL :)
Beste Bezoekers...
In de maand Maart kwam ik weer boven de zevenenhalfduizend unieke bezoekers..Sterker ik had een nieuw record..
En dat leverde een gemiddelde van 247 bezoekers per dag op in de maand Maart.
(ip adres per dag/per maand)
En omdat ik bang ben dat het aantal straks weer naar beneden keldert..
geef ik/stuur ik...
Op ieder ip adres (bezoeker) vandaag een doos gebak!!!
Gisteren zijn ze al begonnen met het verzendklaar maken van de gebakdozen..
( Heeft U hem vandaag niet ontvangen? ...Dan is de kans groot dat hij bij de buren is afgeleverd)
Ik wil op deze manier iedereen bedanken..
Zowel voor het bezoeken van deze site...als het plaatsen van reactie's...of het inzenden van info/foto's
Ook de Links/Blogs/Site's...( Rechts )
En in het bijzonder Waternet..
Nu zijn de bezoekers aantallen zeker niet het belangrijkst..
Want het lopen door de natuur...en het genieten..gaat voor..
Dus ik heb niet altijd gelijk de tijd om U te beantwoorden/bezoeken.
Neemt U me dat niet kwalijk...
Ik ben U niet vergeten..
Veel plezier in de Natuur..
Gr Henk

29 opmerkingen:

  1. Hai Henk,

    Gelukkig is het gebak bij mij wel op het goede adres bezorgd. Het was heerlijk! Hartelijk bedankt ook namens vrouw en kinderen.
    Het is niet zo gek dat jouw site goed bezocht wordt. Uiteraard heb je door al jouw AWD berichten het voordeel dat je bovenaan staat bij de zoekmachines als iemand naar de AWD zoekt, maar door je boeiende en enthousiaste verslagen met mooie foto's weet je de belangstelling vast te houden.
    Dat is de enige reden dat je zoveel bezoekers hebt. Tuurlijk zijn er blogs en sites met mooiere foto's en dat weet jezelf ook, maar jouw plezier spat gewoon van je blog af en dat ziet iedereen die hier een keertje komt.
    Ik heb het je al meerder malen gezegd, maar nu nog maar een keer.
    MIJN COMPLIMENTEN voor je fantastische, aanstekelijke blog!
    Je bent de levende reclame voor de natuur in Nederland en de AWD in het bijzonder.

    Groet,
    René

    PS: We moeten gauw weer eens afspreken. OVP-tje misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks voor het lekkers :-))
    Kom hier nog maar kort maar zit hier toch weer te genieten.
    Prachtig hoe je de natuur hier laat zien.
    volgens mij krijg je meer bezoekers inplaats van minder ;-))
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe record Henk, en bedankt voor de taart!!
    Ik onderschrijf helemaal wat René al zei, jouw blog is uniek, en het is niet alleen voor jou vandaag een feestje, nee, voor iedere bezoeker is het telkens een feestje om van jouw site te genieten!
    Met mijn gemiddelde van 70 unieke bezoekers haal ik jouw aantallen nog lang niet, ach, ik weet ook zeker dat ik die nooit zal halen, maar dat maakt niet uit, zolang we er maar plezier aan beleven.
    Henk, ga zo door!!!
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen wonder met al die mooie foto's..... ze weten jou site wel te vinden Henk en anders tippen we ze wel even.

    Euh....maak over dat gebak maar geen zorgen, komt wel op hoor, ben benieuwd hoe laat die Banketbakker hier zal verschijnen.

    Groetjes, Joop

    leuk idee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben aan de lijn... :(
    Maar gefeliciteerd met je record. Het zijn de aanstekelijke, enthousiaste manier waarop je de AWD beschrijft en de liefde voor de natuur die je uitstraalt, die je blog groot gemaakt hebben.
    Ga zo door!
    Groet Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom maar op met die taart....er zit al genoeg op mn heupen maar een stukje taart sla ik niet af !!
    Je hebt een fijn blog en ik gun je de aantallen..maar kan me goed voorstellen dat je ze niet allemaal kan bezoeken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fantastisch henk,
    proficiat,
    ik ben blij voor jou, maar meer nog voormijzelf dat ik hier steeds al het mooie mag aanschouwen en ehhhh
    henk,
    die taart die mag je houwen :-)
    dat rijmt en dat mos ook zo,
    want jouw log is voor mij al een kado:-)

    ga zo door henk,

    lieve groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henk
    Mijn gebak zal wel weer bij de buren zijn, maar heb de foto nog.
    Maar ik geniet wel altijd van je foto's en je verhalen, en ook dat je altijd een reactie op mijn blog achterlaat.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De taart laat ik staan ...maar ik feliciteer je wel.
    van Harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. keep up the superb work , I read few blog posts on this web site and I think that your blog is rattling interesting and has got circles of wonderful information.
    some genuinely excellent information, Glad I detected this.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oke Henk gefeliciteerd het is het waard om bij jou te kijken dat doe ik met plezier en bedankt voor de taart ik haal hem wel bij de buren.
    bedank en toto zien
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!!!

    En dank voor de lekkere taart!

    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een nieuw record...gefeliciteerd!!!
    Bedankt voor de heerlijke taart.
    Dat we nog maar lang van je enthousiaste, interessante en mooie verhalen en bijpassende foto's op je blog mogen genieten.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Henk
    Gefeliciteerd met je nieuwe record
    En nu verdubbelen Ha,Ha,
    Groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met het bereiken van deze mijlpaal en namens de buren bedankt voor het gebak. Ze laten weten dat het ze goed heeft gesmaakt. Eigenlijk wil ik je naast te feliciteren nog maar eens complimenteren voor de inzet waarmee jij het AWD gebied promoot. Je bent voor mij de onbetwiste ambassadeur van de Amsterdamse Waterleiding Duinen en ik hoop dat dat nog heel lang zo blijft.

    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met het nieuwe record. Dat zijn even een hoop personen die even komen kijken. Maar ze zullen zich niet vervelen, je blog is ook een goede advertentie voor de AWD, je maakt prachtige foto's en leuke verhalen erbij. Ga zo door en geniet van je wandelingen.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De taart was heerlijk Henk. Hartelijk dank.
    Je hebt zelf toch ook wel een stuk genomen want dat heb je dik verdiend met je blog.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat zoveel mensen je blog bekijken. Je schrijft ook zo heerlijk enthousiast over je wandelingen en alles wordt geillustreerd met leuke foto's.
    Door jouw blog ga ik weer vaker naar het AWD.
    Bedankt voor je mooie belevenissen Henk.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met het record.
    Leuk dat steeds meer mensen weet te boeien met je foto's en verhalen over het AWD.
    Ben ook altijd weer benieuwd wat je gezien hebt.
    Groet Arjen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 1 April......


    Maar ik vind het superleuk dat jouw site zo goed bezocht wordt.
    Ik ben ook door jouw weblog AWD fan (verslaafd) geworden.
    Met jouw enthausiasme en mooie foto's bracht je mij er toe vaker naar de AWD te gaan en de paaltjesroutes links te laten liggen, er ging een wereld voor me open.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd met het behalen van deze bezoekers aantallen Henk.

    bedankt voor het digitale gebak, het ligt wel een beetje zwaar op de maag.

    maar even een fikse wandeling door jou AWD blog en je voelt je gelijk weer een stuk fitter.

    Ga zo door en we blijven genieten en kijken bij jou belevenissen en foto's uit het AWD.

    Fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd, met je record. En de taart smaakte prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geen gebak ontvangen (hoor niet tot je vaste groep enk ik), maar je idee is origineel en de foto's zijn weer prachtig. Ben zelf vandaag weer naar de AWD geweest. Weinig dieren, wel mooie natuur. Rondje "Renbaan"gemaakt" (zie blog).
    Fijn weekend en groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hè Henk.
    Gefeliciteerd. Wat leuk zeg dat je site zo lekker bezocht wordt. Maar dat kan ook niet anders met je verhalen en je schitterende foto's die je altijd weet te maken in het ADW.
    Ook deze foto's zijn weer super. En zullen mijn buren de taart hebben gehad? Morgen maar is lief vragen waar me taart is gebleven hihi. Fijne zondag.
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Henk, Gefeliciteerd met het behalen van die hoge bezoekersaantallen! Knap hoor. Maar ook begrijpelijk. Iedere keer maak jij weer een leuk verslag met goede foto's. Ik krijg altijd zin om meteen de natuur (AWD) in te gaan. Hartelijk dank hiervoor.
    Groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte Henk het komt je toe bij alles waarin de mens zich aftobt in het leven, haha,,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En ik maar wachten op die taart.....nahjah, ik ben toch niet zo van de zoete ;)

    Van harte met weer een nieuwe mijlpaal en terecht, want je blogs zijn altijd leuk, boeiend,spannend, verrassend, grappig of een combinatie van dit alles...

    Op naar het volgende record, maar vooral naar nog veel meer mooie AWD belevenissen!

    Groetjes,
    Roeselien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. congratulations dear Henk+lots of more visitors...bedankt voor de mooi fotos:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Henk un fabuloso reportaje
    Un Cordial Saludo desde Creatividad e imaginación fotos de José Ramón

    BeantwoordenVerwijderen
  29. jammer dat ik niet thuis was voor het gebak maar ik weet dat je het iedereen gegunt heb
    toch als nog bedankt
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen