woensdag 8 september 2010

Jongste Blogger ? AWD

Het is hier feestweek..Dus ik heb helaas weer geen ( nou ja..weinig tijd) tijd om te reageren op mail enz....Maar het komt goed:)
--------------
Ja..Ja..Bart heeft een Site.. http://bartpols.blogspot.com/
Bart gaat al jaren regelmatig mee met zijn vader (GertJan Pols)..naar het AWD...Op deze site heeft U hem al meerdere keren de revu zien passeren. Ook heeft Bart meerdere malen op school een spreekbeurt gegeven over de AWD.
(Herman en Bart)
Heel leuk was toen...Dat ze bij het bezoekerscentrum  "De Oranjekom" hier aan meewerkte...Zo kreeg Bart enkele spullen te leen van het bezoekerscentrum...
( Bart en ik)
Bart bij de Bronst..enkele jaren geleden..
(Herman,GertJan en Bart)
En weer of geen weer.....Bart ging graag mee..(Hier in de OVP)
--------
Bart veel plezier met je site...En ik blijf je volgen!!!!

14 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk ....zeker één van de jongste fotografen die de AWD regelmatig bezoekt.
    Ik wens hem bij deze nog veel fotoplezier.

    Groet,, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henk,
    Leuk dat Bart er op school ook zoveel aandacht aan besteed, ik ga zo even kijken op zijn site!

    Groetjes en fijne dag
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben meteen even gaan kijken n.
    altijd leuk als een kond zo kan genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je begrijpt dat kond kind moet zijn......het lijkt wel alsof ik op de kermis geweest ben whahahah veel plezier henk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk henk,
    zo'n jonge man die gaat het ver schoppen, in de natuur wereld, dat zie je zo:-)

    wat je jong al meekrijgt blijft de rest van je leven bij je hé,

    mooi hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Henk,

    We gaan eens bij Bart kijken!

    groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat Bart zoveel plezier heeft met fotograferen en leuk voor jou zo`n maatje!
    Ik ga zo even op zijn eigen site kijken.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hoe jij hier telkens weer iemand in de schijnwerpers zet, en deze jonge fotograaf en AWDliefhebber gun ik dat natuurlijk helemaal!
    Komt hij misschien uit het kabouterdorp??
    Gr.Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jong geleerd is oud gedaan!

    Leuk als een kind dezelfde interesse heeft als zijn vader,gezellig samen er op uit in de natuur.

    Zal eens even gaan kijken op Bart's weblog.

    Groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke foto's en verhaal Henk, ik zag het geloof ik al langs komen "Jong Geleerd...." prachtig als je op deze leeftijd hier al mee bezig mag zijn.

    Leuke die blog's over je natuur kennisen en vrienden, zo leer ik steeds nieuwe natuur sites en blogs te vinden

    Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUPER
    k ben natuurlijkmmeteen bij bart gaan kijken.
    Nou ik verzeker je...dat is een a.s. vakfotograaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg. Ik vind het geweldig dat een jongen van 8 of 9 (?) zoveel interesse heeft in de natuur. Ga zo even op zijn site kijken.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn te horen dat er toch ook nog kinderen zijn die interesse hebben voor de natuur en er ook daadwerkelijk op uit trekken ipv voor tv/pc te zitten. En dan nog fotograferen en bloggen ook : jong geleerd, is oud gedaan... jouw opvolger staat al klaar Henk !
    Groetje,
    AmaZony

    BeantwoordenVerwijderen