zaterdag 4 september 2010

Genieten Bij Andere

Wij als mensen streven naar het ultieme geluk.....En geluk evolueert met de tijd...Ik heb zelf de indruk dat in deze tijd...De mens meer en meer zoekt naar de basis....."De Natuur".....
En wat is er heerlijker..dan een Zonsopkomst of Ondergang...In de natuur...Trek er eens op uit..
Neem wat eten en drinken mee...Maak je niet druk om de tijd...En vergeet vooral je camera niet....(van mij part een weggooi cameraatje)...Wedden dat u geniet!
---------

En als je dat dan regelmatig gaat doen....Ja dan is het natuurlijk heerlijk als je die mooie momenten kunt delen....En daar hebben we o.a. de Site's voor!
.......................
INGEKOMEN VIA MAIL...
Hallo Henk,

Je kent mij niet, maar ik heb het gevoel jou wel een beetje te kennen....
Want met veel plezier lees ik de laatste weken in jouw blog over je mooie belevenissen in het AWD en OVP.Ik vind het erg leuk om te lezen en ook heel leerzaam.

Zelf mag ik namelijk ook erg graag wandelen in het AWD en natuur foto's maken.
Dat laatste wordt steeds serieuzer... En daarbij kon ik jouw info goed gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Remco Zuidam.
Remco stuurde twee prachtige foto's op van het AWD..
(Foto: Remco Zuidam)
(Foto: Remco Zuidam)
Remco...Een geweldige site..Met prachtige albums!
Kijk maar eens op  http://www.remcoz.nl/ 

13 opmerkingen:

  1. oooh Henk, natuurlijk ben ik niet kwaad op je..hoe zou dat kunnen...ik ben kwaad op de fietsers..of beter gezegd op het fietspad dat door de duinen komt.
    Die rot mtb-kers maken zo veel kapot. En ook die tour de Fransers (die racefietsers ) maken de boel onveilig voor alles en iedereen. Kijk maar naar het vissers pad.
    Zo zie je maar...ik moet toch wel wat genuanceerder mijn commentaren geven zodat er geen misverstand kan ontstaan.
    Ik ben zo blij met je en je site!
    liefs
    yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de eerste regels ben ik het helemaal met je eens.
    Maarre...ik vergeet zo vaak de camera ☻
    Zoals gistermorgen, een prachtige zonsopgang. grr.
    Maar als ik een rondje maak, dan vergeet ik vaak helemaal de tijd.
    Is niet erg, gewoon...genieten dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige opnames.....om van te genieten.

    Groeten en een bijzonder fijn weekend, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie tip Henk, ik heb net op de site van Remco gekeken en er zitten mooie foto's tussen. Dank voor de tip!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldige foto`s!!!!!
    echt geweldig.
    ik ga eens even kijken Henk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pracht foto's leuk dat je dit onder de aandacht brengt. Zelf maak je ook prachtige opnamen. Ik heb even je vorig logje bekeken, ik liep achter ;-))
    Ik ga zo bij Remco kijken, ben benieuwd.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie platen van Remco en ik ga zijn site zo even bekijken.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Henk, dat je je site ook openstelt voor anderen!
    Het is ook heerlijk om al dit moois te delen, en ik vind het steeds weer fantastisch hoe jij je enthousiasme en liefde voor de natuur, met name natuurlijk de AWD, weet uit te dragen, top!
    Tot morgen!
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het toch heerlijk nu we zelf er even niet op uit kunnen dat we altijd weer bij andere op de site kunnen me genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He Henk

    Die foto's zijn schitterend zeg. WOW

    En wat je zegt is helemaal waar. Ik ben de laatste weken verslaafd aan Diergaarde Blijdorp. De dieren de kleintjes wouw heerlijk gewoon. Zien opgroeien is zo gaaf. Gisteren had ik zowaar veel oogcontact met Naui de leeuwenwelp. Wat zoiets met je doet is met geen pen te beschrijven

    Fijne zondag
    Lieve groet Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's van Remco, ik ga ook even zijn site bekijken.

    Heerlijk als zoveel mensen genieten van de natuur en het via de foto's willen delen.

    groetjes ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henk,
    Hartstikke bedankt voor het plaatsen van mijn foto's en link op jouw blog! Ik heb inmiddels al veel leuke reacties gekregen en kom zo in contact met veel andere natuur- en fotografie liefhebbers. Erg leuk!

    Bedankt en ga zo door...
    Groetjes
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto´s van Remco.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen