maandag 12 oktober 2009

Foto's Bronstwandeling Ria v Dam

Ik kreeg nog een mailtje van Ria.....Ze stuurde twee foto's op die eigenlijk bij het vorige bericht hoorde...Ze zijn vroeg in de morgen genomen....In het bos (Eendenvlak).
Mijn foto's in het bos waren puur slecht door het lichtgebrek...zoals bij de meeste van ons. Maar de foto's van Ria zijn nog redelijk goed.......En van de mooiste momenten.
Het kleine fotootje links...genomen door Rudi Sellink..( ook in het bos (Eendenvlak) Bas en Ria.
In het Eendenvlak....Wij/onze groep en nog een grote groep links van ons kijken op een mooie afstand naar de bronst AWD...De damherten gaan gewoon door....en het wachten was op een gevecht..................
En dat gebeurde ook.
Bedankt Ria!

5 opmerkingen:

  1. Lijkt me een machtig gezicht zo'n gevecht om te zien zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-)
    dan ben je zeker van mijn leeftijd henk, wij moesten ook in de teil:-)


    een heerlijk stel foto's van de herten in gevecht
    wonderlijk mooi om te zien, jullie hebben erg veel mazzelgehad,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Peter...En dat is ook zo.
    Prachtig zo'n gevecht.

    @ Klaproos
    Ja...Als je de teil meegemaakt hebt...Dan ben je niet zo piepjong!
    Haha...Mooie tijd!
    Op woensdag en op zaterdag (2x maar?)..in de teil.
    En later hadden we gelukkig dan ook nog een oud straalkacheltje erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gevecht! Dat is weer eens iets anders dan paddenstoelen :-)
    Ik zie dat de kleuren achteraf zijn verwijderd uit de foto. Jammer lijkt me in kleur ook wel mooi.
    Groet,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat staat nog goed op de foto. Het was een prachtig gezicht, na het geburl ook nog een heus gevechtje mee te maken. Mijn foto daarvan is nogal mislukt, bomen stonden er teveel voor.

    BeantwoordenVerwijderen