woensdag 23 september 2009

Bemoeial Of...

Ik had om precies te zijn een half uurtje om op het eendenvlak te zijn (bronst)
Ik heb nu geen tijd om foto's en bericht te plaatsen....Dat word vanavond laat dus.
Het was er rustig....En er zijn nog steeds mensen die (zonder dat ze het weten) dwars door het lek lopen...Ik sprak mensen erop aan die het lek dreigde te doorkruisen.....Dat en vanavond meer foto's en wat/waar en hoe herken ik het lek...Want daar zijn veel vragen over!
Bericht/foto's...Om een uur of 23.00

6 opmerkingen:

  1. Van je verhaal snap ik niet zo veel want wat is het lek? Een natuurgebied denk ik, waar steeds mensen doorheenlopen? In ieder geval vind ik je foto een van de mooiste...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Ik lees al met enige regelmaat je blogs en ik las enige tijd geleden iets over een gezamenlijke wandeling ivm de bronst in oktober. Kan ik me daar voor opgeven want ik kon in de struinen er niets over vinden.

    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik begrijp ook niet wat het lek is henk,
    vertel der eens wat meer over??

    ik zi eje foto's dan denk ik morgen ik ben vanavond vroeg onder de wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, om 23 uur lig ik al te slapen maar ik kijk al uit naar je log, vooral de info over het herkennen van het lek, daar ben ik heel benieuwd naar. Ik moet er niet aan denken dat ik daar maandag in mijn onwetendheid doorheen ben gelopen. Ik wil vrijdag weer gaan, dus ik kan je info goed gebruiken.
    Die ene foto is al heel erg mooi (ik ga eens kijken of ik hem herken, is het Bertus of Fred, :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij lijkt een beetje op Beau uit mijn laatste log, als ik zo naar die aparte tekening kijk, maar misschien hebben ze het allemaal wel zo, met van die witte strepen op de achterflanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lek...?..Zie nieuw bericht..

    Hoi Patricia..
    Aanmelden voor deze wandeling is niet nodig...iedereen is welkom...Er zijn enkele webmasters en vaste bezoekers bij!En hoe druk het wel of niet wordt...geen idee?
    Maar het gaat altijd door...behalve
    bij onweer!

    Hoi Ghita
    Ik dacht daar ter plekke aan Bertus..

    BeantwoordenVerwijderen