zondag 28 juni 2009

Een Super Dia Show....Erik & Johanna

Damhert...Bij Ingang De Zilk (Erik en Johanna)

Vandaag een wandeling van Erik & Johanna ingang De Zilk. Een mooie slideshow met een super muziekje eronder! (2 Juli 2009).....Een mooie compilatie van de AWD De Zilk.
video

Video verslag (slideshow) van vandaag 30 Juni ingang Oase (AWD) van Erik & Johanna. Kijk dat komt mooi uit...Want ik heb het even te druk met de Toernooitjes...En zo kunnen we toch nog genieten van het AWD....En op hun vraag.....Waar zit het AWD afkickcentrum ?...Ik zou het niet weten.....Volgens mij is daar geen vraag na! :-)
video

Erik & Johanna Stuurde me deze Dia show...En hij is zo mooi om te kijken. En natuurlijk vinden alle AWD verslaafde dit geweldig!......Met dank aan Erik en Johanna
video

Erik en Johanna attendeerde me op de site van Agnes en Colinda http://www.naturefocus.nl/ Een prachtige site...kijk o.a. maar eens bij vossen!

7 opmerkingen:

  1. een schitterende show, van een gebied waar je héél zuinig op moet zijn henk,

    dank je wel voor de mooie presentatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Klaproos.
    Het is inderdaad een gebied om heeeel zuinig mee om te gaan.
    En gelukkig zijn er ook heel veel mensen die genieten van de AWD en dat onder de aandacht brengen.
    (Denk aan de mooie site's die er zijn bijgekomen)
    Zo ook Erik en Johanna die deze mooie presentatie hebben gemaakt.

    Gr.Henk B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat Erik en Johanna onze website hebben genoemd.
    Bedankt hiervoor.

    Groet van Agnes
    www.naturefocus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Agnes
    Ook voor ons...Wat een mooie momenten in beeld gebracht.

    It is so nice to watch the foxes for hours.
    Hopefully we can do this for many years more.

    Nou..Dat hopen wij ook.
    Gr. Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan en het geeft een goed beeld van het AWD.
    Groet,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie diashows, het was een feest van herkenning,veel plekjes heb ik ook live gezien, maar ik zag toch ook weer een paar nog te ontdekken hoekjes.
    Mooi de dieren (vlinders, libelles vooral) in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de leuke reacties op de kleine diashows die ik gemaakt heb.
    Het programma kreeg ik bij me nieuwe camera en dacht eens kijken wat ermee kan.

    Met vriendelijke Duin groeten,
    Erik & Johanna

    BeantwoordenVerwijderen