dinsdag 23 juni 2009

Damhert (Dama dama) AWD

Ingang de Zilk...Maandag 22 Juni 2009
Een kleine wandeling...Het is tenslotte de één na langste dag en daar gaan we dan ook gebruik van maken.
We brengen een bezoek aan het gebied Franse Vlak en het gebied De Vellen. Waar we veel damherten tegenkomen.
Dus vandaag....Veel hertenfoto's.









Vandaag een damhertenblog.........No Comment.




Damhert met zender


Kraamkamer.
Anja zit lekker in het zonnetje.
-
Hier drinken we een bakkie..Op de achtergrond ..Marelvlak.
Anja blijft zitten...en ik loop wat door het gebied.
Niet dat ik het niet lekker vind om even rustig in het zonnetje te zitten....Maar na een kwartiertje...word ik onrustig...en wil ik weer achter de volgende duintop kijken.
En hier zie ik weer een vos...Mischien ziet u hem ook...Want ik krijg hem niet beter in het vizier.
We gaan daarna richting uitgang...Onderweg zien we honderde konijnen.
Het gaat goed met de konijnen....Ondanks de vele vijanden!
-
Link toegevoegd

Totaalshot
Op deze weblog willen wij, Dirk en Antoinette, het één en ander laten zien over de natuur. Ondanks dat er meer asfalt en auto's bij komen in Nederland zijn er toch nog onderwerpen te vinden die de aandacht verdienen. Wij proberen de juiste benamingen te vinden voor de diverse planten of dieren maar mocht er een foutieve determinatie zijn dan mag u ons altijd corrigeren. In de eerste instantie gaat het om het plezier dat er wordt beleefd in de natuur.