maandag 1 juni 2009

Helaas even geen opslagruimte

Ik heb helaas even geen opslagruimte voor mijn foto's.
Ik moet dat on line aankopen....maar ik heb zelf geen creditkaart....dus ik ga het even regelen.
Ik hoop dat het snel is verholpen.
Gr Henk

Weet iemand hoe ik het kan regelen zonder credit kaart?
...ideal is eenvoudig maar die optie zie ik niet.

En ik heb nog nooit zoveel vossen in één keer gezien....(drie) helaas wel op zo,n dertig meter afstand...en ik heb foto's met twee vossen op één foto...de derde liep helaas achter me.
Dus ik wil zo snel als het mogelijk is...weer foto's plaatsen!

6 opmerkingen:

  1. hoi henk

    Ik wil je wel even helpen hoor morgen spreek ik je wel op de zaak.

    GJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bossies,

    Dat is nou jammer ik had weer graag even mee gewandeld. Morgen gaan we voor drie weken naar Noorwegen ons favoriete vakantie land, waar we veel zullen wandelen en genieten. Of we net zoveel herten zullen zien als in de AWD wachten we maar weer af.
    Tot ziens
    Groetjes gerrie v Egmond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké Gert..maar ik wacht even af...

    Als het goed is krijg ik binnen 24 uur 10gb ruimte.
    Ik heb betaalt met een rabo master card.Die had ik nog....maar gebruikt hem nooit.
    Dus ik weet niet of het werkt!

    @ Gerrie
    Lekker hoor...En ik weet zeker dat je daar ook van alles tegen gaat komen.
    Prettige vakantie in Noorwegen gewenst namens de Bossies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henk. Ik neem aan dat jij je foto's op die manier direct hier op je site upload. Of link je ze door via een andere site?

    Ik gebruik www.photobucket.com voor de foto's op mijn site. Hier kun je gratis een helehoop (5gb als ik mij niet vergis) uploaden. Laatst heb ik mijn limiet overschreden, maar toen heb ik simpelweg een tweede account aangemaakt en mag ik nog eens zoveel foto's uploaden. En het is volledig gratis. Wel comprimeert photobucket je foto's, maar op mijn site zie je dat de kwaliteit nog prima is.

    Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's van de 3 vossen die je laatst gezien hebt.

    Groetjes Jordi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Henk, ik wacht geduldig op jouw vosjes hoor.

    Ik gebruik net als Jordi photobucket, misschien ook iets voor jou?

    groetjes Sary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja...Volgende keer photobucket.
    En inderdaad aan de foto kwaliteit is niks mis mee.
    Ze zijn zelfs nog groter van formaat. Of heeft dat met de site opbouw te maken?
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen