dinsdag 15 november 2016

Demonstratie Afschot Damhert

ZONDAG 20 NOVEMBER AKTIE TEGEN AFSCHOT DAMHERTEN IN DE AMSTERDAMSE WATERLEIDINGDUINEN (AWD)
Faunabescherming -Animal Rights-  en Piep Vandaag ondersteunen deze demonstratie tegen afschot van damherten. 

Zondag 20 November
Ingang: Oase Vogelenzangseweg 21 Vogelenzang 
Waar: Bezoekerscentrum "De Oranjekom"
Tijd: 13.00 uur
Sprekers: Bram v Liere (Partij voor de Dieren)
https://www.partijvoordedieren.nl/
En Frans Vera (Ecoloog)
-
KOMT ALLEN! EN GEEFT HET DOOR!
We doen een oproep aan de mensen om met de fiets of openbaar vervoer te komen.
Ook is het mogelijk u auto te parkeren bij "Panneland" en naar de "Oase" te lopen.
-
Natuurlijk is het van belang dat u dit doorgeeft op Site Facebook Twitter of Mail ..het maakt niet uit.
We moeten dit helaas in een kort tijdbestek regelen ..Ter plekken hoort u meer.
=-
Het is kort dag ..maar we rekenen op u steun ..
We laten toch zeker niet de damherten afschieten om er koeien en schapen uit te zetten!
https://www.piepvandaag.nl/
Begrazing is en blijft noodzakelijk ..(tegen vergrassing)  
Tot 20 NOVEMBER!

4 opmerkingen:

  1. Ik ga kijken of het lukt om zondag erbij te zijn.
    Heb in ieder geval het bericht gedeeld.

    Gaan de organisaties die hier gelinkt zijn het ook nog op hun site zetten, dat zou wel wat extra opkomst opleveren.

    groetjes, Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er sowieso bij. Dat is het wel het minste wat we voor de damherten kunnen doen. Hoop dat veel mensen zullen komen, er is zoveel verontwaardiging en dit is de kans om die boosheid om te zetten in actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Breek je huis af en geef de grond terug aan de eigendom van de natuur en dan hoeven deze beesten niet geschoten te worden want dan leven ze niet zoals wij in een overbevolkte zooitje zonder eten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ergens wel gelijk ewout obermans. Want wat gaat er gebeuren bij een koude winter? Ik hoop dan niet een OVP taferelen. Toegangsprijs omhoog om een voedselbank op te kunnen zetten voor de damherten. Ik heb ze zien lijden daar in de OVP. Ik vond het drie keer niks om grote kuddes zo te zien. Ik zie ze ook liever levend en wel. Want ergns is het wel wat typisch dat gefokt vlees wel kan maar een goed stuk wild niet vanwege het knuffelgehalte. Persoonlijk ben ik er wel klaar mee en besef ik dat de wereld raar in elkaar zit. Het prinicipe van eten en gegeten worden heeft wel wat los gemaakt bij mij. Waarom is er voor gekozen dat het leven elkaar neemd om te kunnen voortleven?

    BeantwoordenVerwijderen