donderdag 29 december 2011

Grote Groepen Dieren

Nu was ik Zaterdag 1ste Kerstdag al naar de OVP geweest..Maar na een mailtje van Gert Hartman waarin hij o.a. schreef :  "Komende week wil ik naar de OVP om wat mooie foto's te maken. Wat zou jij me aanraden Was jij nog van plan om te gaan deze week, dan kunnen we misschien combineren. Ik heb de hele dag de tijd op dinsdag of donderdag". Dus ik nam Dinsdag een uurtje eerder vrij om weer naar de OVP te gaan...(wat dat betreft ben ik snel over te halen :)...
Nu stond Gert Hartman (met nog een paar bekenden) op de voorkant van het blaadje Struinen..(Het blaadje Struinen (Waternet) .. ..is gratis aan te vragen e-mail :  struinen@waternet.nl. ) Ook stond er een foto in de Nieuwsbrief van RAVON (Foto AWD..Kikker in bek van Wilde Eend) Gert Hartman Nederpix KLIK ....
Het voordeel van de OVP ..is o.a. dat er meestal grote groepen te zien zijn..En of dat nu Konikpaarden..Edelherten..Runderen of Vogels zijn..
Maar vandaag alleen veel mensen in het gebied..En van grote groepen dieren..Nee ...daar moet ik even in het archief voor gaan zoeken...
Ja..Grote groepen beesten dat heeft iets..en of het dan in de OVP..AWD..of de HV is..
Dat maakt niet zoveel uit..Maar vandaag hier en daar een Edelhert..
En geweidragers ..ho maar!..Ja deze..De Geweizwam :)
Voor het einde van het jaar hoop ik alles te verwerken en iedereen te bezoeken.
Ik heb het weer eens te druk..
Groetjes Henk