donderdag 29 december 2011

Grote Groepen Dieren

Nu was ik Zaterdag 1ste Kerstdag al naar de OVP geweest..Maar na een mailtje van Gert Hartman waarin hij o.a. schreef :  "Komende week wil ik naar de OVP om wat mooie foto's te maken. Wat zou jij me aanraden Was jij nog van plan om te gaan deze week, dan kunnen we misschien combineren. Ik heb de hele dag de tijd op dinsdag of donderdag". Dus ik nam Dinsdag een uurtje eerder vrij om weer naar de OVP te gaan...(wat dat betreft ben ik snel over te halen :)...
Nu stond Gert Hartman (met nog een paar bekenden) op de voorkant van het blaadje Struinen..(Het blaadje Struinen (Waternet) .. ..is gratis aan te vragen e-mail :  struinen@waternet.nl. ) Ook stond er een foto in de Nieuwsbrief van RAVON (Foto AWD..Kikker in bek van Wilde Eend) Gert Hartman Nederpix KLIK ....
Het voordeel van de OVP ..is o.a. dat er meestal grote groepen te zien zijn..En of dat nu Konikpaarden..Edelherten..Runderen of Vogels zijn..
Maar vandaag alleen veel mensen in het gebied..En van grote groepen dieren..Nee ...daar moet ik even in het archief voor gaan zoeken...
Ja..Grote groepen beesten dat heeft iets..en of het dan in de OVP..AWD..of de HV is..
Dat maakt niet zoveel uit..Maar vandaag hier en daar een Edelhert..
En geweidragers ..ho maar!..Ja deze..De Geweizwam :)
Voor het einde van het jaar hoop ik alles te verwerken en iedereen te bezoeken.
Ik heb het weer eens te druk..
Groetjes Henk

14 opmerkingen:

  1. hoi Henk toch een fijne blogs
    met mooie opnamens en veel info ,super
    en ik wens je ook een fijne jaarwisseling met veel fotoplezier in 2012 ook voor je fam.
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een archief, daar zul je heel blij mee zijn. Ik heb ervan genoten!
    Hartelijke groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henk,

    zeer leuke impressieve foto's, ze geven een toch half wilde sfeer mee die wij west-europeanen bijna niet meer kennen. M'n beste wensen en op nog meer mooie ontmoetingen in 2012.

    PS : vooral die zwemmende Damherten zijn indrukwekkend !

    Gert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ruige natuur daar Henk.
    Mooie foto's. En alvast een gezond en gelukkig 2012!!


    Groetjes Arné

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi henk
    mooie foto's weer hoor en gaaf zo veel herten bij elkaar nog een gelukkig en mooi 2012!!
    gr erik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Henk,
    wat een leuke blog, zo met het archiefmateriaal ertussendoor.

    Ik was vandaag (middag) in de AWD. Heerlijk, wat was het weer mooi. Veel damherthindes gezien, geen enkele man (die liggen zeker in de wei), vogeltjes. Bij de vossen ben ik doorgelopen, te druk met fotografen, had daar gewoon even geen zin in. AWD blog komt later, eerst nog de mooiste van 2011 en nog een blog van Cronesteijn van vorige week (ik loop achter).

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Henk,
    Weer of geen weer jij gaat erop uit. Ik laat me dan toch door het slechte weer tegenhouden. Met het gevolg dat ik dan ook niets zie. Fraaie beelden van al die grote groepen dieren. Volgende week ga ik dus op pad, weer of geen weer.Het zal dan ook vast minder druk zijn.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. inderdaad veel beestjes bij elkaar, je ziet altijd wel veel in de OVP, dat geluk heb ik vaak niet...;-)

    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henk,
    ik loop wat achter met reageren maar op het randje van 2011 nog even langs je afgelopen blogs gelopen. Ze zijn alle weer van de nodige info voorzien en geven een goed beeld van de gebrachte bezoeken. Opvallend is dat je steeds vaker in de OVP zit, nu maak jij er ook steeds mooie ontmoetingen mee dus kan ik me indenken dat het blijft trekken.

    Een natuurlijk goed 2012 gewenst.
    groeten,
    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie!
    Ik heb het helaas veels te druk met werk en andere dingen om er op uit te gaan of om sites te bezoeken, maar nu even tijd :-)

    Groetjes vanuit de nachtdienst
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Machtig mooi om te zien al die grote groepen, zeker als je al die foto's zo bij elkaar ziet is het echt indrukwekkend.

    Fijne jaarwisseling!!

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige foto`s Henk!
    Nou moet je mij toch eens vertellen waar jullie naar binnen gaan want ik zie helemaal niks in de OVP.
    Ja heel in de verte....heel heel in de verte......

    fijne jaarwisseling....en tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Henk
    Wow! These are fantastic pictures! So many animals!
    Happy new year to you and your family!
    Yvonne & Raphael

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Indrukwekkend gezicht die grote groepen mooi vastgelegd.
    Groet Arjen

    BeantwoordenVerwijderen