zondag 29 augustus 2010

Wat een Weer


24 Augustus...Dus dat is alweer een paar daagjes geleden...Ja..Ja..Je weet hoe dat gaat...Even gewoon weinig tijd over om me met de site enz. bezig te houden..En op Dinsdag 24 aug. had ik even de tijd...om een bezoekje te brengen aan het AWD.
Maar????....Er was Onweer en Regen voorspeld..Dus ik was gewaarschuwt!
En daarom bleef ik een beetje in de buurt van de uitgang....
Een Haas is niet zo bijzonder natuurlijk...Maar in het AWD..kom je ze niet zoveel tegen.
Het onweert in de verte...Het ziet er dreigend uit...

En het begint te stormen...In het bos kraakt het aan alle kanten...En takken vallen uit de boom..
Hier en daar zie ik zelfs grote takken over het pad..
En de herten profiteren van de kleine takjes...met verse blaadjes..die uit de bomen komen vallen.
Staan ze bewust tussen de bomen....Voelen ze de dreiging van storm en regen ?
Het lijkt er wel op....Het begint te plensen..En ik maak dat ik snel bij de uitgang bent...
De zon verliest snel zijn kracht...
Wat is het al weer snel donker...in deze tijd..
Morgen geen wandeling...90 % regen is net iets teveel van het goede :)

19 opmerkingen:

  1. lekker weer hoor :-)

    Toch is het ook wel heel bijzonder om dan toch buiten in de AWD te zijn, maar ik kan me voorstellen dat het nu een beetje teveel van het goede was :-)

    Groetjes en fijne zondag
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ondanks alles zijn het wel mooie weer foto's geworden. Nu niet zo veel beestjes maar bomen die er betoverend uitzien.
    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een water hé henk,
    jammer als je foto's wilt maken want dat gaat wat moeilijker, maar de wandelingen blijven uitzonderlijk daar hé.

    machtig henk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben er even tussen uit geweest, maar weet niet zo goed waar ik de draad weer moet op pakken Henk, begin maar gewoon bij je laatste post, weer veel mooi en interessant materiaal.

    Prachtig weer al die paddensstoelen, moet ook maar eens naar de bossen en gaan zoeken, ze zijn wel erg vroeg dit jaar

    Hele fijne zondag,

    Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henk, ik bewonder je moed om er bij die weersvoorspelling toch op uit te gaan!
    Toch zijn die donkere luchten erg spannend om te zien, dus ze leverden je wel weer mooie plaatjes op.
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat weer zorgt wel voor mooie plaatjes !!schitterend....
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henk
    Mooie sessie foto’s van het slechte weer.
    Ja, het weer zit de laatste dagen niet mee.
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto`s Henk, wat een mooie luchten.
    Hopelijk kan ik binnenkort ook weer eens een wandelingetje doen in het AWD.
    Ik mis het enorm maar gelukkig zijn er veel foto blog`s van de AWD, net of ik er zelf loop.
    Fijne dag,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henk!

    Al dat water van de laatste dagen is wel een beetje jammer. Maar je natte wandeling heeft toch nog mooie plaatjes opgeleverd.
    Die laatste foto is ook erg mooi.
    Hopen dat het volgend weekend wat beter wandelweer is.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ben je nog droog gebleven ;-)))
    Mooie serie Henk, nu met de regen ga ik er ook niet op uit.
    Mooie serie, de laatste is mijn favoriet.
    Prachtige kleuren en sfeertje.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Henk
    Ja, wat een weer, en een regen.
    We moeten geduld hebben....
    De 3e en de onderste foto springen er voor mij uit.
    Prachtig.

    @nee, geen RTL voor mij, echt niet ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé Henk.

    Je foto's op je log zijn weer schitterend. Die driegende lucht en dan dat mooie groen. Schitterende foto.
    En dan niet te vergeten dat grote gewei boven de bossen uit. SUPER
    Lieve groet Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En toch zijn dit schitterende foto's, die dreigende luchten, toch wat zon op de bomen...
    Tja, ik had plannen om afgelopen donderdag (ik was vrij) naar de AWD te gaan, tja....dat viel echt in het water, ik heb de keukenkastjes maar gesopt....

    Hopelijk wordt het volgende week beter.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een regen hè, toch valt het bij ons nog mee.
    Kleine wandeling misschien maar het heeft je mooie plaatjes opgeleverd Henk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Henk wat een mooie foto's heb je gemaakt. De bomen ze komen schitteren uit met de donkere lucht en ook die van de zon die langzaam weg gaat
    Hele mooie serrie. Ja er valt zeker heel wat water uit de lucht en dan nog niets gezegt van de wind die zo krachtig is.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Slecht weer foto's vind ik ook mooi, alleen moet je de moed opbrengen om ze te maken. De laatste week heb ik nauwelijks foto's gemaakt, hopeloos dit.
    Misschien maakt een 'Indian summer'het weer een beetje goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja met hevige regenval en evt donder en bliksem heb ik ook liefst een dak boven mn hoofd. Spooky in't bos als er veel wind waait brrr. Toch heeft ook dit weer je prachtige foto's opgeleverd. Mooi !
    ps : zag op mn blog dat je blijkbaar problemen had om n reactie te zetten, pfff dit Skynetprobleem blijft maar duren. 2x bedankt : ten eerste voor je hartelijke reactie en ten tweede voor je geduld (je reactie kwam er 2x op vandaar dat ik't weet)
    Groetje,
    AmaZony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja Henk het wil nog steeds niet echt dat je denkt: ha lekker de op pad met de camera. Toch heb je een heel leuke serie weten te schieten we moeten maar even door de donkere natte dagen heen zien te komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Henk

    prachtige foto's heb je op je blog staan, de AWD blijft ook ieder jaargetijde erg mooi.
    Ik kom er ook erg graag.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen