zondag 15 augustus 2010

Ingezonden Via Mail : Marco Valk , Astrid en Martin , Erik en Johanna en René Smits.

Ingezonden Via Mail...Dus Geen foto's van mij in dit bericht!         
-------
Eerst een fotoserie van Astrid en Martin !!!
Een tijdje terug kreeg ik deze mail:

Hallo henk,

Wij (Martin) (en ik Astrid) zijn sinds kort ook liefhebbers geworden van awd.Vorig jaar hebben wij een foto cursus gedaan en zijn ook verliefd geworden op de natuur in de awd.
We bezoeken ook vaak jou site om te kijken wat er leeft en te zien is.
Maar helaas hebben wij nog geen vos gezien en het lijkt voor jou wel appeltje eitje.
Graag zou ik van je willen weten waar je de meeste kans hebt om hem te kunnen zien en het liefst gefotografeerd.
Wij willen a.s. zondag morgen weer eens gaan en nemen dan waarschijnlijk de ingang panneland.
Mocht je ons een tip kunnen geven dan hoor ik het graag.
Groeten Astrid
(Foto: Astrid en Martin)
Natuurlijk heb ik op deze mail gereageerd...En met wat tips...
En een portie geluk maak je een grote kans...De vos te ontmoeten..
(Foto: Astrid en Martin)
 Eenmaal één Vos gezien...Dan weet je waar je op moet letten....
En de volgende Vos is dan een stuk eenvoudiger.
(Foto: Astrid en Martin)
Een avondwandeling...Vergroot de kans om de Vos te Spotten.
(Foto: Astrid en Martin)

En met zo'n Zonsondergang....Dan is de wandeling eigenlijk al geslaagd.
Als je dan voor de eerste keer de Vos ontmoet.....Ja..Dat is dan zo'n mooi moment...
Dat vergeet je niet snel!
Mail van Astrid:
Hallo henk,

Wij zijn gisteravond al naar de duinen geweest.
Op het laatste moment toen we terug gingen, ja , een vos.
we hebben je raad opgevolgd en zijn via het Zwartveld gegaan.
ik heb een paar foto's toe gevoegd die naar mijn idee aardig gelukt zijn.
als nog bedankt en wie weet ontmoeten we een keer elkaar.
Groeten Astrid
 (Foto: Astrid en Martin)
En het is gelukt...!!!!....Een ontmoeting met de Vos..
Wat moet dat een geweldig moment wezen.
Kunt U zich nog Uw eerste Vos herinneren.....
Nou..Ik als de dag van gisteren.
(Foto: Astrid en Martin)
En nu is er geen weg terug...U bent verslaafd aan het AWD :)
-
======================================
De Duinstruiners:
                                                Deze foto van de Zwaan kiest het luchtruim.
Is ingezonden door de Duinstruiners..(Erik en Johanna)
Een mooi moment.
Hun Site
-
======================================
Marco Valk
Deze Foto van het Ijsvogeltje...Is Ingezonden door Marco Valk.
Wat een Superfoto...Zijn foto's moet U eens bekijken...zo mooi!
Site:
http://www.pbase.com/marcovalk
-
======================================
Rene Smits
Twee foto's van de Reebok...van René Smit...Meer over deze dag:
Helaas heeft René nog geen site.
Worden/of zijn geplaatst onder Gastfoto's Rechts..Onder "Gastfoto's ..Via Mail Ontvangen".