woensdag 8 juli 2009

AWD a.s. Zondag 12 Juli

AWD a.s. Zondag 12 Juli
Zonsopkomst zondag 5.35 Verzamelen ingang Panneland 5.15.
We wachten niet..en vertrekken om 5.30 .
Ik zou zeggen...Beter te vroeg dan te laat.
Iedereen is welkom.
Tot a.s. Zondag
Vandaag een kort bezoekje aan de 70 Bunders/Panneland
De verwachtingen waren hoog...Maar achteraf viel het me een beetje tegen. Het was heel rustig wat mensen betreft...dus dat moest een voordeel wezen. Ook stond er wel wat wind...En die stond gunstig in mijn gezicht te blazen. Een beetje wind is een voordeel.....dan is het niet zo stil.
Dus alles zat mee....zelfs de sporen stonden vers in het zand (een regenbui zoals we die gehad hebben wist oude sporen).
Bij dit vossenhol heb ik even een bakkie gedaan.....Op een behoorlijke afstand.
In de hoop de vos te zien....Maar nee hoor,geen vos te bekennen.

Dit was nog een geweldig moment....Een reekalfje.
-
Wie nog een mooie skin voor zijn Winamp player zoekt...Tip
Een player met foto's AWD
Bij mij draait hij...