woensdag 8 juli 2009

AWD a.s. Zondag 12 Juli

AWD a.s. Zondag 12 Juli
Zonsopkomst zondag 5.35 Verzamelen ingang Panneland 5.15.
We wachten niet..en vertrekken om 5.30 .
Ik zou zeggen...Beter te vroeg dan te laat.
Iedereen is welkom.
Tot a.s. Zondag
Vandaag een kort bezoekje aan de 70 Bunders/Panneland
De verwachtingen waren hoog...Maar achteraf viel het me een beetje tegen. Het was heel rustig wat mensen betreft...dus dat moest een voordeel wezen. Ook stond er wel wat wind...En die stond gunstig in mijn gezicht te blazen. Een beetje wind is een voordeel.....dan is het niet zo stil.
Dus alles zat mee....zelfs de sporen stonden vers in het zand (een regenbui zoals we die gehad hebben wist oude sporen).
Bij dit vossenhol heb ik even een bakkie gedaan.....Op een behoorlijke afstand.
In de hoop de vos te zien....Maar nee hoor,geen vos te bekennen.

Dit was nog een geweldig moment....Een reekalfje.
-
Wie nog een mooie skin voor zijn Winamp player zoekt...Tip
Een player met foto's AWD
Bij mij draait hij...

9 opmerkingen:

  1. oeffff woonde ik maar dichterbij henk:-)
    dan was ik er:-)'

    mooi dat reekalf..
    die vos zal daar toch wel vanaf blijven hé??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herman Versteeg9 juli 2009 om 08:51

    Halo Henk
    Die vos komen we zondag wel tegen?
    Ik zal er zijn om 5.15 ik kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes Henk.
    Geen Vos maar frisse lucht is ook lekker :-)
    Jammer van zondag!
    De weersverwachtingen zien er niet best uit, dus daar gaan wij op de Veluwe ook last van krijgen.
    Veel plezier zondag en ik hoop dat jullie veel wild mogen zien!!

    Groet,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De weersvoorspelling zijn niet al te best...Maar het valt altijd mee.
    En natuurlijk hopen we zondag vos/vossen te zien.
    Maar...Je komt ze eerder alleen tegen als met een groep.

    Een kalfje loopt de eerste paar dagen het risico gepakt te worden door een vos...Maar deze is al wat ouder die laat hij denk ik wel met rust.

    Veel plezier in Epe...En we kijken al uit naar de foto's van Edelhert en/of Zwijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien viel het wat tegen door het onweer dat in de lucht zit Henk dieren hebben daar een feilloos gevoel voor en drukken zich zoveel mogelijk.

    Maar dat reekalf is toch wel de hoofdprijs hoor alleen daarom zou je al gaan!

    Groetjes, Sary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, dat Reekalfje.
    Zondag....is voor mij toch wat aan de vroege kant, (aangezien we nog bijna 3 kwartier moeten rijden).

    Wij willen morgen nog wel een vroege wandelingn maken omdat het morgen de beste dag van de week schijnt te worden. Eens kijken of ik de vos nu eens tegen kom.

    PS: Ik heb op mijn site (in de linker kolom) een linkje naar een slideshow van mijn foto's van de AWD. De foto's stonden al een tijd op Picasa, en vorige week ontdekte ik de mogelijkheid van zo'n slideshow.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, dat haal ik echt niet Henk.
    Blijf maar gewoon hier in de buurt ;-)
    Jammer dat de vos zich niet liet zien.
    Misschien zondag dan ?
    Vast een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Halo Henk.

    Jammer dat de vos er niet was maar dat reekalf heb je toch maar.
    Ik wens je morgen een hele gezellige dag met de medebloggers en hoop dat jullie mooi weer hebben.

    Fijn weekend

    Gr. Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vanmorgen was het 7 uur, dat vond ik al errug vroeg, maar wie weet over een paar maanden, als de zon rond half 8 op komt....

    Vanmorgen was het wel supermooi bij de Zilk, de rust....de vele konijnen, reekalfje, hettjes, buizerd (logje met de dieren volgt nog)..maar geen vos, dussss#
    toch een keertje meegaan met jullie?

    BeantwoordenVerwijderen