donderdag 5 december 2019

Werelds ..


Als zonneschijn regendruppels of nevel ontmoet dan gebeuren er de mooiste dingen. Dan zien wij als mens een natuurwonder .. namelijk een zevenkleurige regenboog die magisch mooi aan de horizon te zien is.
Licht en Nevel
Magisch ... 
Sprookjesachtig ...
Regenboog
Klapekster
'Wanneer ik wolken samendrijf boven de aarde en in de wolken de boog zichtbaar wordt ..zal ik denken aan mijn verbond met jullie en met al wat leeft ..en nooit weer zal het water aanzwellen tot een vloed die alles en iedereen vernietigt. Als ik de boog in de wolken zie verschijnen ..zal ik denken aan het eeuwige verbond tussen God en al wat op aarde leeft' ( Genesis 9:14-16)
Ochtendgloren ..
Knobbelzwanen ..
Trip 
Het licht ..
Paddo's
Een trip ..magic mushrooms ..een vorm van spiritualiteit van hogere sferen. Een andere dimensies ..
Water - Reflectie
Ekster en Vos
-
-
Deze ekster is waarschijnlijk geen jong beestje .. eksters die jonger
zijn dan drie jaar leven in een gang ..een soort jeugdbende die met elkaar ervaring proberen op te doen als het gaat om levenslessen.
-
-
-
Koning Winter
Infiltratiegebied - Amsterdamse Waterleidingduinen
Waterwinning ...
Pruikzwam .
De Pruikzwam die voorkomt in beukenbossen die oud genoeg zijn. Een zwam die maar weinig voorkomt ..per jaar worden er tussen de 15 en 40 exemplaren waargenomen..
IJsvogel 
Grazers .
-
En nu ben ik het zat .. 
De vos irriteert zich aan de ekster die hem steeds uitdaagt.. maar de ekster is hem te snel af.
-
-
-
Flasback ..