donderdag 24 december 2009

Mooie dagen gewenst


Iedereen bij deze...Fijne dagen en een gezond 2010!
Ik wilde de eerste kerstdag even ( voordat de visite zou komen) naar het AWD...Maar ze gaven zo slecht weer door...Daarom ging ik vanmiddag maar even!
De paden waren spiegelglad...En naast de paden?...Al was je achter in het gebied...je hoorde het bij de uitgang kraken. Nee...Vandaag ga ik geen beesten dicht naderen.
Oh ..Ja...Deze Zwarte damhert..Op een hele grote afstand.
Stirumkanaal.
Deze heeft de kerst ook niet gehaald.
Weer en invloed.
Wat een konijnen nog ..
Ik zou zeggen...kijk uit voor de vos!
Oosterkanaal
Een korte zware wandeling..Het sneeuw kraakte aan alle kanten..Maar het was wel lekker om eventjes rustig te lopen.

6 opmerkingen:

  1. Halo Henk
    Het mag dan wel een korte wandeling zijn het blijft altijd mooi dat witte landschap
    Die schedel is dat van een hert?
    Morgen nog een prettige kerst dag.
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En niet voor niets geweest zie ik. Dat is het aardige van een natuurgebied dat gaat je kennen in de loop der tijd en laat net als een lieve vrouwe steeds mooiere plekjes zien waarvan je denkt; verdraait dat kon ik nog niet. Nou ja gaat niet helemaal op maar ergens ook weer wel want zo'n dame is een echte puzzel die je in de loop der jaren moet zien te leggen. Haha. Mooie weergave van je geslaagde trip...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henk,

    Voor jou natuurlijk ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en heel fijne feestdagen gewenst!!

    Fijn dat het vandaag ook een mooie wandeling is geweest ... kort is niet erg toch, het is altijd genieten in het AWD!

    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een paar heerlijke foto's.
    Ik wens jou en je familie ook hele fijne Kerstdagen en een heel mooi en gezond 2010, (met veel fotogenieke AWD wandelingen).

    groetjes Gita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fotografie weer die konijnen zijn ook leuk en laten we wel wezen het is al heerlijk om er te lopen zonder wat te zien even eruit en gegarandeerd een frisse neus LOL

    Prettige Feestdagen !!!
    De Duinstruiners

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Henk!!

    Beste wensen voor jullie en een gezoend 2010.

    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen