zondag 22 februari 2009

Kort Bezoek AWD

Vandaag (Zaterdag 21 februari) heb ik een tennistoernooi dus even niet zo'n lange wandeling. Celina gaat mee en dan duurt het nooit lang want ze is het meestal snel zat. Het weer is niet echt geweldig. Het miezerd alweer.
Achteraf word het s'middags heerlijk weer met een lekker zonnetje.

We reden richting het parkeerterrein Panneland , toen zagen we twee reeen fourangeren in een groente tuintje. Daar zal de eigenaar niet blij mee wezen. Op het moment dat ik met de auto naderde schoten ze weg. Het betekent wel dat we de eerste auto zijn die er deze morgen langs komt. Altans dat lijkt me zo. En ja hoor we zijn de enigste op het parkeerterrein die morgen.
We liepen naar de vogelkijkhut om daar een bakkie te drinken en om de korste routte terug te nemen. Er was niemand in de hut , en er waren ook weinig watervogels op dat moment.
Op deze twee ganzen na was het er vlink uitgestorven.
We liepen langs het rustgebied Beukenhelling en daar zagen we een groepje damherten.
Dit gevecht is een beetje oneerlijk want de een mist een groot deel van zijn schoffel.
Er komen nog twee mensen naast me staan en ook zij genieten van deze damherten.
jonge en oude mannetjes bij elkaar.

Twee spitsers.
Ik wil nog wel even verder maar Celina is het zat en ze wil naar de auto terug.
Dat doe ik dan maar....Nee , die neem ik voorlopig niet meer mee.
Echt erg is het ook niet want nu ben ik op tijd thuis om me voor te bereiden op de tennis.