donderdag 11 september 2014

Fietsen AWD

Ruim baan voor een fietspad door de Amsterdamse Waterleidingduinen?
Ik wil je vragen of je de lezers van jouw site wilt oproepen te stemmen op een Enquete in het Haarlems Dagblad, het staat onder STELLING aan de rechterkant, onderin. . http://www.haarlemsdagblad.nl/#poll110127167823




Het komt erop neer dat het Haarlems Dagblad op suggestieve manier ruim baan wil voor het fietspad. Op dit moment (9-september) is de stand nu 61% voor fietspad in de AWD.  Omdat 80% van alle bezoekers van de AWD tegen een fietspad zijn is deze stand geen goede afspiegeling van de realiteit lijkt me.


Het zou ons bij toekomstige rechtszaken ook enorm helpen als onze Facebook pagina meer 'geliked' zou worden, dit i.v.m ontvankelijkheid van de Stichting bij de rechter want daar komen we de Provincie zeker tegen.  We houden op de Facebook pagina alle ontwikkelingen bij. Het zal er de komende maanden om spannen of het fietspad er komt. Alle hulp is welkom. Het is een open pagina, mensen kunnen er berichten op plaatsen. Hoe meer meningen hoe beter.


-
Geen Fietsers in de AWD!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Henk
    ik hoop dat het fietspad er niet komt
    er is ruimte genoeg op de openbare weg om te fietsen waarom dan ook nog door de awd.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henk,
    Ik ga stemmen, tegen het fietspad. Anders is het straks echt gedaan met de rust in het gebied.
    Mooie foto's heb je erbij, die laatste vossenfoto vind ik echt prachtig, anders dan de standaard vossenfoto's die je vaak tegenkomt.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stelling staat niet meer op de site van het Haarlems dagblad, ook met een zoekopdracht kon ik het niet vinden. Ik denk dat er steeds een nieuwe stelling komt en de oude dan weggehaald wordt bij de Haarlems Dagblad site, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen bedankt die toch nog op het nippertje de HD enquête heeft ingevuld. De laatste stand was 58% VOOR fietspad en 42% TEGEN fietspad. Dat valt me reuze mee als je bedenkt hoeveel fietsers er zijn in de regio.

    We zullen de komende weken alles goed in de gaten houden en op onze Facebook en ook hier informatie geven (met dank aan Henk)

    Met vriendelijke groet,
    Harry Hobo

    BeantwoordenVerwijderen