zondag 4 mei 2008

AWD Zilk

Weitje van de Blauwe Paal (Zilk)








Vroeg in de morgen ingang de Zilk gepakt en er stonden al enkele auto's op het parkeerterein.
Maar het leek wel of deze mensen waren opgelost in de natuur want ik ben niemand tegen gekomen.
Bij de ingang stonden drie damherten rustig te grazen en ik kon ze rustig naderen op een meter of vijf zes.
Ze beven rustig staan en ik nam alle tijd om foto's te nemen.
Maar helaas mankeert er wat aan mijn fototoestel en net zoals eergisteren toen ik in de duinen bij Langeveld samen met Nico P. bezocht om vossen waar te nemen.
Wilde ook dit keer niet alle foto's inladen op mijn pc.
(moet er maar een keer naar laten kijken)
Wel was alles flink groen aan het worden en de eerste varens kwamen uit de grond.


Vogelenveld (de Zilk)


We (Nico p. en ik vonden eergisteren ook al hulsen) vinden regelmatig lege hulsen in het awd.
Het lijkt me dat in zo'n gebied het geluid ver draagt en dat de schoten duidelijk hoorbaar zouden moeten zijn.
Gebruikt een boswachter dit of is dit duidelijk een spoor van stropers in dit gebied?