zondag 2 augustus 2009

Nog Even naar het AWD

Het was eigenlijk de bedoeling vandaag vroeg te gaan...Laat het nou regenen! En in de middag moest ik tennisen (open toernooi Rijnkanters)...Heren dubbel 30+...En lekker gewonnen.
We zijn trouwens maar 8/9 tjes hoor.
Maar gelukkig had ik vanavond nog even tijd...dus lekker een vluggertje in het AWD..
Al snel bij de ingang zag ik wat...Ik mijn cameraatje pakken...inzoomen...Was het een fotograaf...Hij stond wel even raar te kijken.
Een stukje verder deze fraaie reegeit...Een man spreekt me aan en zegt "Kijk daar tussen de bomen zitten een paar damherten"....En ik zie ze nu ook...Maar ik raak met hem aan de praat..Hij zegt "Ik kom uit Rijnsburg".....Eigenlijk gewoon Katwijk...Maar dat zal je een Valkenburger of Rijnsburger niet horen zeggen.
In het gebied 70 Bunders...Deze damhert mannetjes.
Dat donkere mannetje...Super!
Maar de heren vertrekken...En zitten niet te wachten op pottekijkers...Helaas.
Het gebied Mie de Kraai...Wat een rare houding...
Niks aan de hand..gewoon een soort van uitrekken.
In het struik/bos rand...kijkt hij me na..
En op het Palmveld...Zie ik wel heeeel ver weg een vos lopen....Ik denk hem nog wel te zien...Maar nee hoor...Hij is er snel vandoor gegaan.
Maar ja...Een vos is een vos nietwaar.
Het begint al donker te worden...Mag er wel de vaart ingooien..Als ik nog voor zonsondergang de uitgang wil halen.
Wat een konijnen....Jammer dat deze zwaar licht tekort kwam...Hij had mooi kunnen..Wezen.