zaterdag 29 december 2007

AWD Flora en Fauna


Melissa en Celina "De Zilk" (Halfwegseslag Zweefvliegveld Langeveld)
De Amsterdamse Waterleidingduinen (AWD)
Starrenbroek
(Paardenkerkhof)
De eerste jaren in de Amsterdamse Waterleidingduinen liep ik zonder camera.Het struinen en in de natuur zijn was al heerlijk ..Uiteindelijk kocht ik toch maar eens een compact cameraatje. En aangestoken door Jordi (Wildlife management) begon ik deze blog/site


-
Berg van Starrenbroek
Oosterkanaal.
*Een van de grootste natuurlijke industriegebieden van ons land - produceerd 94 miljoen kubieke meter water voor huishoudens en bedrijven.
In 2004 gekozen als het lekkerste water van Nederland.
Vogelenveld ..
"Pietjes Zwarteveld."
Palmveld - Vos (Foto Nico Paauw)
Vroeg in de morgen was het parkeerterrein altijd leeg .. wel zag ik regelmatig een oud mannetje met de auto het gebied ingaan. Hij voerde de vossen. Achteraf denk ik dat die man Piet de Ket (Piet Duivenvoorde) moet zijn geweest.



Snoek ..(Sjaak Nico Henk foto Sjaak)